אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דברים שחשוב לעשות לפני שמחליטים לקנות דירה

 

דברים שחשוב לעשות לפני שמחליטים לקנות דירה

אם אתה מוצא את עצמך בשלב בחיים בו אתה חווה התלבטויות רבות האם לקנות דירה חדשה או להמשיך לגרום בשכירות, המאמר הבא יענה לך על הרבה שאלות... כמובן שזה לא החלטה פשוטה מאחר ומדובר בהוצאה הכספית הגדולה ביותר, ואתה בטח רוצה לעשות את הבחירה הכי משתלמת.

הרבה חברות נדל"ן כמו גינדי , חנן מור ופרזיט חסון, כבר בדקו מה באמת יותר כדאי.. להמשיך לגור בשכירות או לקנות דירה משלכם, ועל פי רוב העדויות והמסקנות יוצר שאכן יותר כדאי לקנות את הדירה שלכם והסיבה העיקרית לכך היא שבסופו של דבר את תהיו בעלי נכס שיוכל להכניס לכם כסף.

המטרה היא שבסופו של דבר, לאחר שתגיעו למסקנה שאתם אכן מעוניינים לרכוש את הדירה שלכם, תקבלו את הדירה הטובה והמשתלמת ביותר לצרכים וליכולות שלכם.

האזור, המיקום והסביבה בו תבחרו לגור

איכות החיים שלכם בסופו של דבר מושפעת באופן ישיר מהאזור בו אתם בוחרים לגור. לכן כאן נכנסת התלבטות די רצינית, האם לבחור לגור במקום גדול ומרווח עם שטח גדול, אבל מעט מרוחק מהאזורים המרכזיים, או לגרור באזורים יותר קטנים ועירוניים, הקרובים לעבודה ולמרכז העניינים. גינדי ואביב למשל מציעים דירות מעניינות באזורים שונים, ועוד פרויקטים באזורים יותר מרכזיים של תל אביב.. תוכלו להתייעץ ולבדוק בעוד חברות כמו פריזט חסון.

כדאי שתכירו בכל הפרטים ותגיעו להבנה ברורה של האזור שבו תם רוצים לגור, כי רק אז תוכלו להמשיך ולהתקדם לכיוון קניית הדירה שלכם. מה שנציע לכם לעשות הוא להתקשר לחברות נדלן בפרויקטים ספציפיים כמו חנן מור, גינדי השקעות ותדהר המציעים פרויקטים מעניינים באזורים שונים בארץ.

אחרי שתבדקו מהם אזורי הבניה, קחו את המשפחה ותעשו סיור באזורים שכבר בנויים ומאוכלסים כדי להרגיש את האווירה. כך תוכלו לקבל החלטה יותר ממשית ואותנטית לגבי הסביבה שבה אתם מעוניינים לגור.

תוכלו גם להתייעץ עם חברים שכבר קנו דירה בעצמם, ותהיו ערים לפרסומים ברדיו, בעיתונם, ובאינטרנט ובאמצעי התקשורת השונים לגבי פרויקטים בנדל"ן ומכירת דירות.


אודות מחבר המאמר

חיים רוכמן - ייעוץ נדל"ן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.