אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה לעשות באמירים

צימרים באמירים נחשבים לאיכותיים ויוקרתיים ומרביתם מצויים ברשימת הצימרים המומלצים בצפון. עוד בטרם החלה תיירות הצימרים להתפתח ולהגיע למימדים שבהם היא היום- מושב אמירים סיפק צימרים איכותיים, יוקרתיים, מפנקים ורומנטיים.

תרבות הצימרים

תרבות הצימרים בישראל התפתחה באזור שנות ה-90. מאז הפכו צימרים בצפון ליעד אטרקטיבי בפני עצמם ורבים הנופשים שמגיעים לצפון רק לשם לינה בצימר בצפון. כמובן שצימרים משמשים גם אנשים אשר יוצאים לחופשה בצפון או לטיולים בצפון, אולם איך שלא נסתכל על זה הפופולאריות שלהם גברה באופן משמעותי החל משנות ה-90.

כיום, באזור הצפון ישנם צימרים רבים, בכל הסגנונות, העיצובים, המחירים, והאזורים שבצפון, לדוגמא ניתן להזמין: צימר עם בריכה פרטית בצפון, צימר רומנטי בצפון, צימרים יוקרתיים בצפון, צימר למשפחות, צימר בגליל, צימר באמירים, בקתה באמירים, צימרים לזוגות ורשימת הצימרים היא עוד ארוכה. כמות הצימרים המצויה היום בצפון היא כה גדולה שכל אחד יוכל למצוא צימר בצפון המתאים לרצונות ולצרכים שלו.

אמירים- חוויה בלתי נשכחת

כאמור, מושב אמירים היה מהמושבים הראשונים שהחלו את תרבות האירוח של הצימרים שהיום צברה תאוצה רבה והפכה ליעד/ מוקד תיירותי של ממש. מושב אמירים מהווה את המקום המושלם לצימר וחופשה בצפון. שילוב צימרים באמירים הידועים באיכותם הגבוהה עם הנוף המרהיב של הגליל העליון הנשקף מהמושב, השקט, הרוגע, השלווה והפעילויות השונות המצויות במושב- הופכות כל חופשה בצפון לחופשה חלומית ובלתי נשכחת.

במושב אמירים תוכלו ליהנות מגן פסלים המציג פסלים של אומנים מהארץ ומחו"ל. כמו כן, ישנן מסלולי הליכה מרהיבים ומהנים למעוניינים בהתחברות לטבע ולאדמת הארץ. בנוסף, ישנן מסעדות רבות ואיכותיות שכולן מגישות מטעמים צמחוניים כחלק מאידיאולוגיית המושב. לבסוף יוכלו המבקרים ליהנות משלל מוצרים וגלריות של אומנים המציגים את אומנותם במושב. כל הפעילויות המרתקות הללו נמצאות במרחק של דקות ספורות מהצימר- סיבה נוספת להזמין את החופשה הבאה בצימר באמירים.

אור בראשית - צימרים בצפון באמירים


אודות מחבר המאמר

אור בראשית - צימרים בצפון באמירים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.