אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תביעה נגד סוכנות ביטוח

 

 

רגע האמת של כל פוליסה

בכל יום אנו רואים כיצד סוכני ביטוח שונים עושים את הכול על מנת לשכנע לקוחות חדשים להצטרף להגנה שאמורה לספק פוליסת ביטוח כזו או אחרת. אין ספק שעבור רבים מאלו שחותמים לבסוף על פוליסה כלשהי, המחשבה שכל תביעה נגד סוכנות ביטוח במקרה הצורך תקבל בדיקה וטיפול רציניים, היא כזו שעוברת בראש.

 

אחרי הכול אף אחד מאתנו לא מעוניין להיקלע לאסון מסוים או להרגיש כיצד הוא נפגע ברכושו או בחייו האישיים בצורה כזו או אחרת. אך בשורה התחתונה אף אחד מאתנו גם לא יודע מה יילד יום ומה צופן העתיד ולכן רכישת ביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח רכב וכיו' היא מהלך שאמור לגבות אותנו ברגע האמת.

 

כיצד לקבל בדיוק את מה שמגיע

התמודדות עם סוכנות ביטוח מסוימת יכולה להיות מאוד לא נעימה עבור מי שמגיש תביעה כלשהי. די בכך שנחשוב על מצבו של אדם שנפגע בעבודה או על מי שגילה נזקים חמורים בביתו על מנת לראות עד כמה מצבו שברירי גם כך, וכל מה שהוא צריך כרגע זה טיפול מקצועי שכולל יחס אישי וכמה שיותר מכובד והוגן.

 

לכן אם תביעה נגד סוכנות ביטוח מתחילה ברגל שמאל, כמו שאומרים, והתובע מרגיש כיצד מתייחסים בביטול לתביעתו או שדוחים אותה על הסף בצורה מהירה מדי, הרי שההרגשה האישית שלו הופכת לקשה עוד יותר. בהגשת תביעה כזו חשוב להיות שקולים וחזקים על מנת לראות כיצד מקבלים את כל מה שמגיע מסוכנות הביטוח.

 

זה יכול להיות ארוך ולא קל

אנו יכולים לראות כיצד לא מעט אנשים פונים לאנשי מקצוע בתחום המשפט על מנת להיות רגועים יותר ברגע שהם מתכוונים להגיש תביעה. זאת מתוך ידיעה שסעיפים שונים של הפוליסה ואותיות קטנות שחבויות להן בין הדפים יכולים להפוך את התמונה ולהביא לכך שהתובע לא יזכה להצלחה בתביעתו.

 

חלק מהעניין הוא שבלא מעט מקרים הגשה של תביעה נגד סוכנות ביטוח היא תחילה של סאגה שלא נגמרת. הדבר מטלטל את התובע למשך זמן רב עד שלעתים הוא מסכים לאיזה הסכם פשרה שתורם יותר למבטחים מאשר לו. איש מקצוע איכותי יכול גם לקצר את הזמן ולהציג תוצאות חיוביות יותר עבור לקוחותיו.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

 

משרד עוה"ד זוהר ושות', זכה להכרה ודרוג ב"רשימת המאה" של המשרדים החשובים והמובילים

           בישראל בתחום הנזיקין וזאת על פי סקר שנערך בשנת 2001 על די מגזין "הפרקליטים".

    http://www.la-w.co.il  

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.