אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור קבלן אלומיניום

קבלן אלומיניום - תן למישהו שיודע לעבוד

אז אתם מחליטים לשפץ את הדירה או לבנות דירה חדשה , חשוב מאוד לקחת אנשים מומחים ולא סתם אנשים שלא מבינים מה הם עושים וקוראים לעצמם "מומחים", אחת הבעיות בהחלטה שכזו היא לגבי קבלני אלומיניום , המון אנשים לוקחים אנשים הקוראים לעצמם "קבלנים מומחים" , יכול מאוד להיות שיש לקבלן אלומיניום תעודת קבלני אלומיניום , אך שוב במקצועות שכאלה עם כל הכבוד לתעודה אפשר לבחון קבלן ע"פ עבודותיו , רצוי מאוד לראות את תיק העבודות של קבלן האלומיניום הנבחר.

מה נדרש מקבלן אלומיניום :

יש המון קבלני אלומיניום בארץ , אך שוב לא כולם עומדים בדרישות שאתם תרצו יש קבלנים שמומחים בייצור חלונות אלומיניום ויש קבלנים שמומחים בפרגולות אלומיניום , לכן שוב שימו לב מה אתם רוצים שהקבלן שלכם יעשה וביחרו אותו ע"פ רוב העבודה שהוא עושה - חשוב שקבלן האלומיניום שלכם תהיה אחריות אישית , עמידה בזמנים (שאת זה מהתחלה אתם יכולים לבדוק ע"פ אינטואיציות והגעה לפגישות בזמן ) , שירותיות מעולה ולא חובבנית . כל אלה הם א' ב' בהזמנת קבלן אלומיניום וברור לכם שאם אחד מהקבלנים שלא עומדים בתנאים האלה לא יכולים לבצע את המטלות היותר קשות . מדברים אלה אתם יכולים להסיק מה אתם עוד דורשים מהקבלן שלכם , כמו דקדקנות או דברים דומים

טיפים חשובים :

- לרוב קבלני אלומיניום מזמינים חומרים מגורם שלישי , וממפעל גדול , שימו לב שהחומרים שהוא לוקח מהמפעל איכותיים ועומדים בכל התנאים , אל תתביישו , תשאלו את הקבלן מאיזה מפעל הוא מזמין את האלומיניום . אם לא תשאלו שאלות מינימאליות אלה אתם יכולים למצוא את עצמכם עם נזילות , חורים או דברים יותר חמורים . -לכל קבלן אלומיניום יש מחיר (תחום זה מאוד פרוץ לשרלטנויות). יש כאלה שקונים בזול כי המוצר לא הכי איכותי אך משווקים אותו כמוצר איכותי לכן יש להיזהר גם מזה.

קבלן אלומיניום הוא לא רק קבלן אלומיניום

קבלני אלומיניום עוברים המון הכשרות מאוד איכותיות, לדוגמה : כל קבלן אלומיניום יחזיק בתואר קבלן תמ"א 38 , תואר זה אומר שהקבלן יכול לתת חיזוקים לבית או למבנה הדרוש , דבר זה מאוד נחוץ למקרים של רעידות אדמה וכד', עבודה זו נחשבת כאקסטרה ושוב חשוב לציין שזו לא העבודה העיקרית של קבלן האלומיניום אך שווה להתייעץ איתו אם כבר הוא עושה לכם עבודות אלומיניום .


אודות מחבר המאמר

מיכאל אברבוך 

יועץ ואדריכאל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.