אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כשהבית הופך לבית קפה

כשהבית הופך לבית קפה

תרבות בתי הקפה והברים, הבילויים והנאות החיים נכנסת לתוך ביתנו ומעצבת מחדש את מראה הסלון והחדרים השונים. כיום, כמעט בכל בית ניתן למצוא שולחן או כסאות בר מעוצבים המקנים לו מראה אקלקטי ומעודכן, המשרה רושם אופנתי על המבקרים. לא רק זאת, שהרי מיקום של כסאות בר במטבח או במעבר לסלון מאפשר ארוחות חטופות ומהירות בין פגישה לפגישה ולפני יציאה לאירוע חשוב.

תודות למגוון העצום הקיים כיום, ניתן למצוא כסאות בר במגוון עיצובים, המותאמים ספציפית לאופיו של כל בית, בין שהוא חם ואינטימי ובין שהוא מודרני או מונכרומטי, מכיל רהיטי פלסטיק או עץ, מתכת או זכוכית. המבנה הייחודי של הכסאות אף הוא מהווה קריטריון חשוב בבחירתם, שכן ישנם כסאות עגולים או מורבעים, היוצרים מראה הרמוני בשילוב עם המראה הכללי של הרהיטים השונים.

בין הכסאות הפופולאריים יותר כיום נמצא את כסא הבר המתכתי בעל ריפוד עגול בצבע שחור, לבן או אדום, ויחד עימם ניתן לראות נישה קטנה של אוהבי עץ המאבזרים את ביתם בכסאות בר מסוגי עץ שונים. טווח המחירים בו ניתן לרכוש כסאות בר שונים נע בין 200 ש"ח ועד ל 3,000 ויותר, בהתחשב באיכות הכסאות וייחודם, העיצוב בו הם מתאפיינים ובית הייצור שלהם.

התאמה של כסא בר צריכה להתבצע במתינות רבה ובהתייחסות לכל הגורמים החיצוניים. אף על פי שניתן למצוא כיום מגוון רחב של קולקציות ועיצובים מסוגים שונים, חשוב לא לשכוח כי מדובר ראשית וראשונה ברהיט המשרת את גוף האדם וחשוב כי זה יתאים לצורת הישיבה ויהיה נח גם לאורחים מזדמנים. באם נרכשים כסאות בר בנפרד מהשולחן אליו הם מוצמדים, חשוב למדוד את גובה השולחן בטרם היציאה מהבית, וכנ"ל להפך.

בחירה של כסא גבוה או נמוך מדי לגובה השולחן הקיים יכולה להתברר כרכישה לא מוצלחת והוצאה מיותרת, או אפילו לגרום לכאבי גב בחלוף הזמן. יתרה מכך, כסאות בר נמוכים מדי או גבוהים באופן חריג, תמנע גם מהאורחים המוזמנים לבית לבחור בפינת הישיבה או בשולחן הבר.

אחת השיטות הטובות להתאמת כסא בא לשולחן קיים הינה צילום הבית בטרם היציאה מהבית, וכן מדידה של השטח בו כסאות הבר ימוקמו באמצעות סרגל מדידה. בתמונה המצולמת תאפשר את הבחירה האולטימטיבית בהתחשבות בצבעים הקיימים, בסוג חומרי הגלם ותמנע מצב בו נגיע הביתה והכסאות שקינינו כל לא מתאימים לשטח בו הם אמורים להיות ממוקמים או לגובה השולחן הרצוי.

למידע נוסף: expertsblogisrael.com


אודות מחבר המאמר

מאת האתר לרכישת כסאות בר מספר אחד בישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.