אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים לזוגות בצפון

צימרים בצפון לזוגות, טוסקנה הישראלית.

דמיינו נוף הרים, נחלים זורמים, פינות חמד קסומות , פרפרים לבנים מתעופפים, מרכזי קניות באווירת חו"ל, דמינו את צפון הארץ שלנו, דמיינו את הגליל. הגיע הזמן לארוז מזוודה קטנה ולצאת מהשגרה, מהפקקים, מהלחות, מהמוכר. ולצאת בקפיצה קטנה ל צימרים בצפון לזוגות ,למלא מצברים, לטייל, לדבר ,לתקשר, להירגע.

צימרים לזוגות בצפון

איזה שפע של אפשרויות יש בצימרים לנופש בצפון, אחוזות פאר ויוקרה, מתחמי נופש באווירה כפרית,  צימרים מעץ  באווירה טבעית, בכל רחבי הצפון. צימר לזוגות שבאים לנפוש באופן פשוט נפלא.

תשאירו את הילדים\ העבודה מאחור.

מכירים את השיר של מאיר אריאל, תיכנסי כבר לאוטו וניסע ניסע ...לצימר זוגי בצפון, רק המחשבה על שילוב המילים הזה – צימרים לזוגות בצפון, מעלה את הרגש והתשוקה. להתחבר למרחב, לאפשרות של חוויה , למסעדה טובה, ללילות של אהבה.

ג'קוזי זוגי לאור נרות

הגענו לצימר , בקבוק יין נפתח ואני ואתה בתוך הג'קוזי כמו ילדים בשיא ההתלהבות, מפעילים את הזרמים, סוגרים את הוילונות מדליקים את הנרות...לאחר מכאן ישובים במרפסת נוף מול שקיעה עם נוף הרים, כל כך שונה, כל כך טבעי ..אני אשים את ידי בידך.

צימרים לזוגות בצפון

פעם כולם הלכו לבתי מלון, היום הצימרים הם הנופש המושלם, בפרטיות מלאה , בכפר או מושב, אירוח מכל הלב של אנשים שלא היינו פוגשים, שיצרי מתחמי נופש מופלאים.

בבוקר למחרת – יוצאים לטיול.

טיול בוקר קצר, להכיר את האזור, מחפשים איזו שמורת טבע קסומה, נחל זורם, את הפרפר הלבן שחלמתי עליו לפני שיצאנו לצימר. מצאתי אותו עם כל המשפחה.

אהבה לצימרים לזוגות בצפון, בלי ילדים, הרחק מהעבודה, רק אני ואתה, נפגשים מתאהבים, חוזרים להנות כמו ילדים מהשפע והטוב הנפלא שעוטף אותנו בכל פינה, צימרים לזוגות בצפון , אני ממליצה.

 

 


אודות מחבר המאמר

ימית צימר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.