אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל מה שאתה צריך זה טונרים למדפסת

דיו למדפסת זה כל מה שאתה צריך

אם יש ברשותך מדפסת וודאי נתקלת לא פעם במושג : דיו למדפסת", וזאת מאחר שאין מדפסת אשר לא עובדת ללא דיו למדפסת. לכן אחד הדברים החשובים במדפסת היא דיו למדפסת כי בלי דיו למדפסת אין אפשרות להדפיס מכתבים ולא להפעיל את המדפסת שברשותך , לכן חשוב שתבדוק את מצב דיו המדפסת לפני שהיא עומדת להסתיים וזאת על מנת שלא תישאר ללא דיו למדפסת, במיוחד שמדובר על הדפסות מרובות שהינך צריך להגשת עבודות בלימודים או הדפסות שאתה צריך להוציא בעבודה. לפני שהדיו למדפסת עומד להסתיים הוא מתריע בפניך והדיו שלו נלחש ובקושי רואים אותו. זה הסימן שלך להחליף את הדיו.

 

מה הם הטונרים ולשם מה נחוצים

טונרים הם הדיו למדפסת במדפסות לייזר בלבד. הם מגיעים בקופסא אשר מכילה אבקה פלסטית שמשתחררת מהם ונצמדת לדף וכך למעשה גורמת להדפסת הדף אשר אתה מעוניין להדפיס. טונרים מתחלקים לשני סוגים: טונרים מקוריים, טונרים תחליפיים. כאשר טונרים מקוריים הם טונרים של היצרן עצמו ומגיעים עם המדפסת שאתם רוכשים ואילו טונרים תחליפיים הם טונרים לא מקוריים של היצרן אשר מחקים בדיו שלהם את הטונרים המקוריים וגם עולים פחות מהטונרים המקוריים, לכן הרבה אנשים מעדיפים לרכוש אותם בגלל המחיר הזול יותר והתוצאה הכמעט זהה למקורי. אך אם אתם רוצים טונרים שיתנו לכם איכות הדפסה גבוהה עדיף שתשקיעו בטונרים מקוריים ותראו בעצמכם את התוצאות הטובות שלא מאחרות להגיע.

.למה כדאי להשקיע בטונרים ודיו למדפסת

אם אתם רוצים טונרים איכותיים שלא ימרחו לכם בהדפסה ויתנו לכם את התוצאה הטובה ביותר כדאי שתשקיעו בטונרים מקוריים. עם טונרים  מקוריים תגיעו לתוצאות הדפסה ברזלוציה הגבוהה והאיכותית ביותר, הדיו לא ימרח לכם, ואיכות ההדפסה תהיה מאוד גבוהה כך שכל אות ואות תקבל את מקומה במסמכים המודפסים שלכם.  והרי אין דבר שאתם רוצים יותר מזה, לכן חשוב שתשקיעו בטונרים שלכם במידה ואתם משתמשים במדפסת לייזר או בדיו למדפסת אם אתם משתמשים במדפסת אחרת שהיא לא לייזר.


אודות מחבר המאמר

קופירייטינג פלוס - קופירייטינג וכתיבת תוכן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.