אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת שמלות כלה צנועות

אנשים רבים במדינת ישראל אינם מודעים לשוק המפותח הקיים סביב שמלות כלה. חצי מהאוכלוסייה הם גברים שעל רובם ניתן לומר שאינם מודעים לשום שוק הקשור לבגד נשי. אם נפלח את החצי השני של האוכלוסייה- הנשים, נוכל למעט את הרווקות הצעירות מגיל 0 שהן כמובן צעירות מדי בכדי שיגלו עניין ולגבי הנשואות, לאחר שמתפזר ענן ההתרגשות סביב החתונה- קבוצה זו מנתקת כל קשר בנוגע לשמלת הכלה שלבשו חוץ מאיבוק שנתי בניקיונות לקראת חג הפסח. אמנם, כשנשים אלה יהפכו לאימהות לבנות בגיל המתאים- הרי ששוב תהיה הבלחה קצרה של התעסקות סביב ההכנות לחתונה בכלל ושמלות כלה בפרט. נשארנו למעשה עם הכלות הטריות שיש לרשותן זמן מוגבל שבו הם "חייבות" למצוא את השמלת כלה המושלמת עבורן.

כשאנו שומעים את הצירוף: "שמלות כלה צנועות", ישר עולות לנו אסוציאציות הכורכות שמחה והתרגשות ולאלה עם החוש העסקי מביננו ישר שומעים MUST, זה שוק חובה, כל אישה ("כמעט") מתחתנת, כל אישה מוכנה להשקיע ממרצה וכספה בחיפוש אחר שמלה מושלמת שתהלום אותה ואת האירוע, מאחר שכולנו כבר מכירים את הכלל היסודי של היצע וביקוש, כגודל הביקוש לשמלות כלה כך יעמדו דום מוכרים, מעצבים ומשווקים למיניהם דרוכים להציע את השמלה המושלמת לכל כלה טרייה שרק תניף אצבע על עכבר.

אין כמו יום החופה לגלות "קבל עם ועדה" בצורה העמוקה והבהירה ביותר את הנאמנות של כל אחד מבני הזוג, בשל כך היינו מצפים שהכלה הטריה שלנו, (גם אם נהגה פעם להתלבש בצורה מגרה וחושפנית) שלפחות מהיום והלאה היא של אדם אחד- הלא הוא חתנה היחיד והמיוחד. למרבה הפלא והצער, לרוב שמלות כלה הם חושפניות יתר על המידה ונטולות כל טעם טוב, עדין וצנוע. במקביל לאותם מעצבים העסוקים איך לעצב שמלת כלה חושפנית יש מעצבים רבים המכוונים דווקא לעצב עבור אותן כלות שרוצות לעמוד תחת החופה עם שמלת כלה צנועה.

כל אדם עם קצת טעם טוב יוכל להעיד שברוב המקרים שמלות כלה צנועות הם גם יפות ועדינות ואף מחמיאות יותר לחן הטבעי של הכלה. כלל נקוט לנו בעניין הצניעות בכלל ושמלות כלה צנועות בפרט. "כשמכסים את החיצוניות מתגלה הפנימיות". כדאי מאוד לא לשכוח להזמין מאפרת מקצועית שתוכל להכין מתחתנים לחגיגה.

גם כלות חסרות רקע דתי כיום בוחרות יותר ויותר שמלות כלה צנועות וכולנו נקווה שכל כלה במדינת ישראל תדע לעמוד בפיתוי החיצוניות ותבחר שמלת כלה צנועה, פשוטה, יפה שבוודאי תהלום אותה הרבה יותר מכל שמלת כלה אחרת.


אודות מחבר המאמר

סטודנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.