אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדפסת מעטפות

בכל הנוגע לניירת עסקיות של חברה, עסקים מתייחסים אל מעטפות כחסרות חשיבות. במקרה הטוב, הם "מדפיסים" עליהן לוגו, סלוגן חברה עם כתובת - וזהו. לא מדובר פה במוצר שיוצא יפה או מרשים. חבל שתשומת הלב המוקדשת לנושא מעטפות בחלק מהעסקים היא מזערית כל כך. חברות משקיעות הרבה בעיצוב כרטיסי ביקור, ברושורים מעוצבים, קטלוגים צבעוניים ומרשימים וניירת, אך המעטפה שתפקידה לעטוף את כל אלו היא בדרך כלל סתמית להחריד. היא נבלעת בין כל שאר סוגי המעטפות שמציצות אל הלקוח בתיבה. לבנה, סטנדרטית, פשוטה. אפילו סוג הפונט של כתובת החברה הוא לרוב פונט רגיל ומשעמם. כאשר הלקוח ישים לב אל המעטפה וייקח אותה בידיו, בוודאי שלא יהיה יוצר כאן אפקט של "איזו מעטפה מרשימה!".למעשה, מעטפות חשובות אפילו יותר מכרטיס הביקור של החברה והניירת הממותגת שהיא מעצבת. אחרי הכל, מעטפות לרוב הן הדבר הראשון שהלקוח רואה כאשר הוא יורד אל  את תיבת הדואר שלו. הן עוטפות את הפרוספקט האטרקטיבי המודיע על מבצעים חדשים, או את כרטיס הברכה המודיע על מתנה המחכה ללקוח בסניף וכו'...לכן, עיצוב של מעטפה חשוב לכל עסק, שרוצה להיראות אטרקטיבי ומושך בעיני לקוחותיו. עסק המשקיע בהפקה של הדפסת מעטפות מעוצבות, יוכל לשדר ללקוחותיו שהוא משקיע בכל הפרטים החשובים.יש שפע רב של מעטפות מעוצבות ויפהפיות, רק תבחרו את המעטפה שהיא המושלמת לבית העסק שלכם, והדפיסו בה את הלוגו שלכם ואת פרטי החברה או העסק. למרות זאת, חשוב תמיד לשמור על פרופורציה ולא לבזבז עשרות אלפי שקלים על כמות קטנה של מעטפות עם עיצוב. אל תתפתו למעטפות בגדלים שהם לא סטנדרטיים עם חיתוכים שטנץ  ייחודיים שיעלו לכם ביוקר. במידה ובסוף בחרתם להשקיע סכום כסף לא מובטל עבור מעטפות מעוצבות ומיוחדות, תוכלו לשמור אותן עבור לקוחות חשובים. אם ידוע לכם שיש  לקוח מסוים שאינו מרוצה מכם ויש סיכוי שלא  ימשיך לעבוד עימכם, תוכלו לשגר לו מעטפה ללקוחות חשובים.לפני שאתם מנסים ליוצר עיצוב יפהפה, בדקו עם בית הדפוס שלכם האם מדובר בעיצוב פרקטי. מעטפות מצריכות תהליך הדפסה אחר אשר מגביל יותר ממוצרי נייר פשוטים אחרים. באשר למה שצריך להדפיס על המעטפה עצמה - מדובר בלוגו של החברה, כתובת ושם העסק. תוכלו להוסיף גם מספר טלפון, מייל ודוא"ל. החשוב ביותר הוא, שכתובת האתר של העסק תמיד תופיע על גב המעטפה, כך שלקוחות יוכלו להיכנס אל האתר.

במידה והחומר שאתם רוצים לשלוח במעטפה הוא לא חומר שיווקי כמו : הדפסת חשבוניות עסקה שרציתם לשלוח, קבלה של עסקה שאתם רוצים לשלוח. עדייף להשתמש במעטפה רגילה, שעלויות ההפקה שלה הרבה יותר זולות.


אודות מחבר המאמר

כל הזכויות שמורות לתומר.

מומחה בהפקות דפוס.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.