אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

במה שונה מעבר דירה בחיפה מזה שבתל אביב

מעברי דירה הן לעולם לא עניין פשוט. תחילה מדובר בבחירת אזור המגורים החדש, בירורים עם חברים וקרובי משפחה, מעבר הדירה עצמו שגם הוא גוזל המון אנרגיות ומשאבים וכמובן העובדה שדברים הולכים להראות לגמריי אחרת אחרי המעבר- השכונה החדשה אינה מוכרת ויש צורך להתרגל מחדש לאווירה באזור. אז במה שונה מעבר דירה בחיפה לזה שבתל אביב? במאמר הבא נסביר מעט על העניין וגם על ההבדל בין הובלות בחיפה לאלו שבמרכז הארץ.

החיים בחיפה לעומת אלה שבתל אביב

ניתן להגיד בתור התחלה, שלשני הערים האלה יש קווים מקבילים- מדובר בשני ערים מן הגדולות במדינה, עם מס' תושבים גדול, מרכזים מסחריים, אפשרויות תעסוקה ועוד מגוון רחב של פרמטרים שדומים לשניהם. אך ישנם בכל זאת כמה הבדלים ברורים- מעבר דירה לאזור תל אביב, אומר שצריך להבין שמדובר בעיר שרבים המתגוררים בה הם אנשים צעירים והיא מלאה במועדוני לילה, ברים ובתי קפה. כך שאם פינטזתם על שקט בעיר הגדולה- זה לא המצב. לעומת זאת מעבר לחיפה הוא רגוע יותר. גם בחיפה קיימים אטרקציות ובילויים, אך אין ספק שמדובר בעיר רגועה יותר.

הבדל נוסף הוא שהובלות בחיפה הן זולות יותר בד"כ מהובלות בתל אביב. כמו כל דבר במרכז הארץ- גם בתחום ההובלות מדובר במחיר שקופץ מעלה ככל שמתקרבים למרכז הארץ. הבדל נוסף הוא אופי האוכלוסיה. העיר חיפה תמיד התפארה בעובדה שיש בה שילוב של יהודים וערבים שחיים בשלווה זה עם זו. כמובן ששגרת החיים לא תמיד היא אידיליה כפי שמצטייר, שכן ישנם חיכוכים ומריבות רבים סביב הפן הדתי בעיר. בתל אביב לעומת זאת, מדובר בעיר שמתאפיינת בעיקר ביהודים, אך בדרום העיר קיים ריכוז רב של עובדים זרים ושכבות אוכלוסיה במצוקה. ניתן לשייך זאת בעיקר לאזור של לוינסקי, אלנבי ושכונת התקווה.

מעבר דירה לחיפה

אם אתם עוברים לחיפה  בפעם הראשונה בחייכם חשוב שתקחו חברת הובלות בחיפה שתספק עבורכם את השירות, שכן הזמנת שירות מהעיר שאליה אתם עוברים יקל עליכם בעלות ההובלה. דבר נוסף- מעבר דירה הוא עניין לא פשוט גם עבור הילדים וגם עבור חיות המחמד, לכן הקפידו להביא את הילדים עמכם כאשר אתם מבקרים בדירה החדשה לפני המעבר והרגילו אותם לבית החדש. 


אודות מחבר המאמר

יעל לוין, כותבת מגוון מאמרים בתחומי אחזקת הבית, מעברי דירה והובלות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.