אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סיגריה אלקטרונית- כל האמת

סיגריה אלקטרונית- כל האמת

מי חלם שאי פעם תהיה לסיגריה הרגילה שכולנו עישנו, סיגריה אחת בריאה, סיגריה שתהיה דומה בכל האפקטים האפשריים לסיגריה המזיקה ועדיין תיתן לנו תחושה נעימה, בעוד אנו מנסים, להיגמל לאט ובזהירות, מתחלואות הסיגריה הישנה והלא מועילה בעליל.

 

יש פתרון, סיגריה אלקטרונית

יש פתרון חדש, ישן, סיגריה אלקטרונית, ללא אפר וללא אלמנט אש, תתפלאו אפשר "לאפר" על הרצפה. מדובר בסיגריה לכל דבר, לא מזיקה, אין פעולה של בערה, אפקט של אנלציה.   תקראו לזה ארומה טבק. אין ניקוטין, הסיגריה האלקטרונית פועלת בהתאם לנשיפות והשאיפות שלכם, ברגע שאתם לא מעשנים, סיגריה אלקטרונית, כמו נכנסת להשהיה, עד לשאיפה והנשיפה הבאה.

 

מי קהל היעד של סיגריה אלקטרונית?

כל מי שרוצה להפסיק לעשן אך רוצה עדיין להרגיש את הכיפיות של לעשן לאחר האוכל, לעשן עם חברים, או שלחילופין לעשן במקומות סגורים. אנשים המעשנים, חוששים לשבור את המחסום המנטאלי . המון אנשים מנסים להפסיק לעשן, אך ללא הצלחה. עם סיגריה אלקטרונית, ניתנת להם התחושה של גמילה מעישון בהדרגה. למעשה אפשר לכנות את הסיגריה האלקטרונית, כעישון שנות ה2000. הרעיון הזה של להמשיך ליהנות מעישון ולא להכניס נזק ורעלים לגוף, עולה על כל דמיון ומנצח בכישרון רב, את התקופה, בה אנשים ניסו להיגמל ונתקלו בקשיים פיזיים ונפשיים.

 

איך סיגריה אלקטרונית מסייעת בתהליך הגמילה ?

מעשנים את הסיגריה האלקטרונית, עונה על הצורך של סיגריה. פתרון נח להתרגל מההרגל הנוראי והיקר של העישון. האקט של העישון קיים, אנחנו חיים במנטאליות של מעשן אך מסירים את כל התחלואות והחסרונות שיש מסביב. גם אנשים החוששים מהשמנה, צריכים תעסוקה בפה ובידיים באופן תמידי. סיגריה אלקטרונית מספקת עבורם, התעסקות מסוימת, שלוקחת מהם את הצורך לאכול כל הזמן, במקום הסיגריה הרגילה. אם שאלתם מה היתרון של סיגריה אלקטרונית על פני חלופות אחרות, כלומר, דרכי גמילה שונות. הנה לכם התשובה. סיגריה אלקטרונית מספקת לאנשים את המשכו של הפולחן וההנאה של האקט עצמו. אותם טעמים של טבק, קיימים גם בסיגריה אלקטרונית וכל זה מבלי לעשות לגוף נזק. הסיגריה אלקטרונית נטענת כמו מכשיר טלפון רגיל, טעינה של שעתיים ליום שלם ואתם יכולים להיות רגועים ולהסתובב בחופשיות עם סיגריה אלקטרונית אפקטיבית, בדיוק כמו סיגריה רגילה, רק ללא כל התחלואות המתלוות.

 

הסיגריה האלקטרונית היא הצלחה מסחררת וניצחון מוחץ לקשיים הפסיכולוגיים המתלווים  אלינו כשאנו רוצים כל כך להפסיק לעשן, אך ללא הצלחה. סיגריה אלקטרונית מדמה עבורכם את תהליך העישון ומשאירה את כל התחלואות בצד. אם לנצל קדמה, זה להיפתח לדברים חדשים, אך בעיקר כאלה המאפשרים לכם להיות חלק מפריצת הדרך של המצאות הקשורות בחיים בריאים וטובים בעלות שווה לכל כיס. הגיע הזמן לשינוי, מהיום החיים מתחילים מחדש, סיגריה אלקטרונית, הפתרון האולטימטיבי לגמילת עישון. 


אודות מחבר המאמר

מאיה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.