אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפעלות ליום הולדת- איך חוגגים

 

כמעט כל ילד בעולם מחכה כל השנה ליום הולדתו. ליום הזה שהוא כולו שלו, שכל חבריו מכבדים אותו, שרים לו ומביאים לו מתנות והוא חווה המון רגעים של כיף ושמחה שמלווים אותו לכל השנה. אפשר להגיד שגם אנו המבוגרים חווים רגעים כאלה בהם אנחנו מחכים ליום ההולדת ולו בשביל ההזדמנות להתאסף, לשיר שירים מיוחדים של ילדים  ומה שנקרא...סיבה למסיבה. אז איך אנו ההורים יכולים לעשות הפעלות ליום הולדת שיספקו לילד שלנו את החוויה המדהימה ביותר? הכל במאמר הבא.

יום הולדת או שבוע הולדת? איך חוגגים כמו שצריך

כפי שנכתב למעלה, היומולדת נמשכת יום אחד שלם שכולו חוויות, אך הבעיה היא שהוא נגמר כל כך מהר שעוד לפני שמספיקים לכבות את כל הנרות מהעוגה כבר כל האורחים צריכים ללכת הביתה והיום  נגמר. אז מה עושים כדי לגרום לילד להנות יותר? פשוט מאוד- שבוע הולדת. במקום לעשות הפעלות ליום הולדת רק יום אחד, פורשים את זה על פני שבוע שלם בו מביאים לו כל פעם הפתעה קטנה (שלא חייבת להיות חומרית) וגורמים לו להרגיש הכי כיף שיש במשך שבוע שלם.

מה בתפריט?

עם השנים ימי ההולדת הפכו לטקס שונה במקצת וכמעט כל הורה רוצה לעשות מסיבה שהיא שונה ומקורית ממה שעשו הורי הילדים האחרים. אך בכל מקרה כמה דברים שחשוב לזכור- קודם כל, תמיד אפשר למצוא חברות שמספקות מתנפחים למכירה- שאיתם באמת אפשר לעשות חגיגה שלא נגמרת. כמו טרמפולינה מקפצת או שור זועם, שמאפשרים להנות מהחגיגה לאורך זמן. כמו כן- חשוב שתחשבו איזה אוכל אתם רוצים שיהיה במסיבה. אפשר לשלב תפריט בשרי או כזה חלבי, אך כדאי באמת להחליט על אחד מהם כי כמובן שישנם ילדים ששומרים כשרות ולא יאכלו אם לא תהיה הקפדה על הפרדה.

עוד דבר חשוב- אם אתם בוחרים להזמין מתנפחים, כדאי אולי לחשוב לעשות את היומולדת בבריכה, שכן ישנם מתנפחים שמיועדים במיוחד עבור המטרה הזו, וכך הילדים לא מזיעים ומרגישים נוח ישר לקפוץ לבריכה ולהמשיך את היום החגיגי.

 

 


אודות מחבר המאמר

שיר גולד, כותבת מאמרים שונים בתחום הפעלות ליום הולדת, אטרקציות לבר מצווה וילדים ונוער

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.