אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי למגרשי ספורט

התהליך שהחל בגינות פרטיות ומקומות בודדים בלבד הפך בשנים האחרונות למגמה של ממש גם בקרב מועדוני ספורט ומגרשי כדורגל אשר חיפשו אחר חלופה טובה וחסכונית לדשא הטבעי אשר דורש עלוית אחזקה גבוהות במיוחד בעקבות הצורך המתמיד  בהשקיה, כיסוח, דישון, שזרוע, ישור ופילוס המגרש ועוד, ועל כן עברו לדשא סינטטי.  רבים ממועדוני הספורט גילו כי הדשא הסינטטי נשאר ירוק, אחיד ומלא חיים לאורך כל ימות השנה, הוא אינו סובל מבורות או מהמורות, מה שמאפשר לשחקנים לרוץ עליו בביטחה.

 

דשא סינטטי- הפתרון הטוב ביותר למגרשי ספורט

הנוחות ואיכות שמציע הדשא הסינטטי נותנים תחושה של דשא טבעי , ועל כן הוא מתאים במיוחד למגרשי ספורט אותם פוקדים לרוב ילדים ושחקנים מקצועיים אשר לעיתים נוטים לרוץ ולהישתולל. הדשא הסינטטי עונה גם על בעיה זו שכן הוא סופג ומרכך נפילות וחבטות. הדשא הסינטטי הינו נעים למגע ואינו גורם לגירוי בעור, הוא עמיד לזמן רב ואיננו דורש כל טיפול והשקעה. אין צורך בהשקיה יום יומית, וגם לא בהדברתו מדי שנה, להשקיע בדשן או בגיזומו.

 

יתרונות ברורים לדשא הסינטטי

לדשא הסינטטי יתרונות רבים, הוא מתאים במיוחד לתנאי מזג האויר הישראלי, בעיקר משום שהוא מכיל חומרי אנטי UV  אשר מעניקים הגנה לצבע הירוק ולעמידות החומר לאורך שנים. בנוסף הוא מכיל חומרים המונעים התפוררות לחיזוק ושמירה על אלסטיות הסיב לאורך זמן רב. הוא אינו מכיל חומרים רעילים כלל והוא מתאים במיוחד לשימוש של ילדים.


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר הינו איש קופירייטינג ותוכן בתחום לימודים ודשא סינטטי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.