אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לשמור על המשקל? לקבע את המשקל המושג - סוד ההצלחה של כל דיאטה

אני לא חושבת שניתן למצוא אישה בעולם הזה שמכבדת את עצמה ולא רוצה להראות טוב. מבלי להיכנס לסוגיות של מעמד האישה, נשים מהווות את היופי של העולם הזה. צנוע - לא, אך זאת האמת, לדעתי האישית. ולהראות טוב בדרך כלל כולל לשמור על גזרה דקה מספיק כדי לשים שמלה או חליפה שיבליטו את היופי הטמון בנו. אולם החיים המודרניים לא מקלים עלינו, ההפך הוא הנכון. לרובנו ישנה בעיה חריפה של שמירה על המשקל כדי לא לעלות ולצבור עוד קילוגרמים.

דיאטות שונות ושמירה על המשקל

באינטרנט ישנם אינספור פתרונות בנושא של ירידה במשקל, דיאטות אלה ואחרות, דיאטות בזק או דיאטות איטיות כמו שומרי משקל. ורובן מתרכזות, באופן טבעי בסוגיה של הרזייה. אך שמתי לב שלא מספיק מידע קיים באופן מובהק בנושא של שמירה על המשקל. אם וכאשר כבר עשית דיאטה, ירדת 5 או אפילו 10 קילו תוך מאמצים לא קלים, הרי הדבר המתבקש זה לרצות לשמור על המשקל שהשגת, נכון? איך עושים זאת? איך מבטיחים שהתקופה הקשה, ולחלקנו סיוט שנקרא דיאטה, לא יחזור בקרוב אצלנו. מה הנוסחה?

דבר אחרון לפני שאקפוץ למים של הסודות של שמירה על המשקל. חשוב לדעת ולזכור שעם כל דיאטה הגוף מגיב פחות ופחות טוב. יותר ויותר קשה לרדת במשקל. למה? כי הגוף נבנה בצורה חכמה! הוא מתנגד לכל שינוי דרסטי ויוצר מנגנוני הגנה והסתגלות שיפריעו וימנעו מאיתנו לרדת בקלות במשקל בפעמים הבאות. מתוך היכרות יותר ממעמיקה עם דיאטות, דיאטת hcg שכולה מופנית אל הפיכת המנגנון של צבירת המשקל הטבעי, היא היחידה שמבטיחה ירידה עקבית במשקל סבב אחרי סבב. אך בכל זאת, איך לא להגיע לצורך לעשות דיאטה שוב?

אני יכולה לתת כמה טיפים עיקריים לשמירה על המשקל. כולם מתרכזים בהבנת התפקוד של חילוף החומרים בגוף ודרכים לשמר אותו או אפילו לזרז אותו מבלי לפגוע בתהליכים המתרחשים בגופינו באופן סדיר. והראשון ביניהם:

הקלה על חילוף החומרים - דיאטה לפי סוג דם

הסוד הגדול, בעיניי, בנושא של שמירה על המשקל ואף הרזייה בריאה ומהירה היא דיאטה לפי סוג דם. בהקשר של המאמר הזה, אני רוצה לציין את העוצמה של הגישה הזאת בהיבט של שמירה על המשקל, כמובן. מה הרעיון?

הרעיון הוא שלכל סוג דם יש רשימת מזונות שהגוף בקלות יתרה יכול לעכל,בניגוד למזונות שהוא יתקשה ואף לא יוכל לעכל כלל.

לדוגמא, האם ידעת שלבעלי סוג דם A לא מומלץ בכלל לאכול בשר חוץ מבשר עוף ודגים? ועדיף לאכול מאכלים צמחיים? וזה לגמרי לא נכון עבור בעלי סוג דם O - בעלי גוף של ציידים, אוהבי בשר.

מתוך ניסיון אישי מוצלח ביותר, אני ממליצה להכיר את עיקרונות הדיאטה לפי סוג דם הזאת ולהיצמד לסוגי מזון שהגוף שלך יעבד בקלות יתרה ולא יחליט לצבור בצד.

במאמרים הבאים אני אפרט עוד עצות וטיפים לגבי שמירה על המשקל כדי למנוע צורך בביצוע דיאטות בעתיד.


אודות מחבר המאמר

כדי להגיע למשקל שהיית אכן רוצה לשמור עליו, אני מזמינה אותך לעשות סבב של ירידה במשקל מהירה עם דיאטת hcg ולרזות ב 8 עד 15 קילו תוך כמה שבועות בלבד כפי שניתן לקרוא בסיפורי ההצלחה של אנשים שעשו זאת בפורום תמיכה של דיאטת hCG שלנו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.