אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גאדג'טים- מתנה לגבר שמבין עניין

הזמן חלף לו, והנה מתקדם בצעדי ענק יום ההולדת של אהובך. לאחר ימים וחודשים מאושרים יחד, במהלכם הוא עשה עבורך אינספור מחוות רומנטיות קטנות וגדולות שנחרטו בליבך לנצח, את רוצה להשיב לו במתנה מקורית שתקסים אותו ותגרום לו להיות מאושר במיוחד ביומו המשמח.

אישה המבקשת לשמח את אהוב ליבה ומחפשת מתנות לגבר, נתקלת לעיתים במצב בעייתי ומתקיל- היצע מתנות לגבר הקיים כיום נמוך בהשוואה למתנות המיועדות לנשים, הנעות החל מלבנים סקסיים ועד תכשיטים משובצים יהלומים. כך הגבר יכול לקפוץ לקניון הקרוב לבית מגוריו, ולמצוא אינספור אפשרויות שיהפכו את בת המזל שלו למאושרת במיוחד.

אך מה תעשה אישה שחפצה לקנות מתנות לגבר? תמיד ישנה האפשרות לקנות לו ספר הדרכה כמו "הנזיר שמכר את הפרארי שלו", או מגבת רקומה עם שמו, אבל לצערנו מדובר במתנות שחוקות שאבד עליהן הכלח. הרעיון הניצב מאחורי מתנה הוא הפתעה.מתנות לגבר לא חייבת להיות עוד משהו בנאלי ונעדר ייחודיות. הכירו את הדבר החם הבא- גאדג'טים. רובנו מקשרים את המינוח עם מכשירים טכנולוגים מתוחכמים, הקרויים אף "צעצועים לגברים", אך הביטוי גאדג'טים מתייחס לאו דווקא למוצרים אלקטרונים, אלא גם לכל מיני מוצרים חכמים בעלי טוויסט, המשלבים קידמה ומקוריות.

למה בעצם גברים כל כך מתלהבים כשהם רואים גאדג'טים? אומרים שבכל גבר מסתתר ילד שטרם התאייד לו, לא משנה אם מדובר בגבר בן שבעים או גבר שלושים. גברים ניחנים במשובת נעורים חיננית ההופכת אותם לשובבים ואוהבי פטנטים ורעיונות מקוריים. בכך טמון סוד קסמו של גאדג'ט עבורם- הוא מכיל איזשהו פטנט מקורי, רעיון שמשדרג את חיינו.

כמה גאדג'טים לדוגמה: כפפה שלא נשרפת להוצאת בשר מן האש- זאת מתנה לגבר שאוהב במיוחד לעשות על האש לחברים ולמשפחה, ומעוניין לעשות רושם מיוחד בתור גריל מן מומחה לכל דבר ועניין. סוג של שף בשרים מחונן לצד איש ביוני. הכפפה מאפשרת לו להוציא את הבשרים שהוכנו מבלי להיאלץ להפעיל יכולות תמרון מיוחדות בניסיון להתחמק מהאש, אלא לשלוח את היד היישר לאש.

גאדג'ט נוסף הנכלל בקטגוריית מתנות לגבר אך גם לאישה- צמיד נגד נחירות. זוגות רבים לא עלינו מפרידים כוחות לעת ליל בשל הסרנאדות שמפיק האהוב כשהוא שוקע אט אט לתוך עולם החלומות. הצמיד הזה יודע לזהות נחירות ובתגובה הוא משחרר פולס חשמלי.לסיכום, גאדג'טים הם בחירה מצוינת כשאת מחפשת מתנה לגבר ומעוניינת להיות מקורית ולהפתיע.


אודות מחבר המאמר

דינה דוד, כותבת תוכן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.