אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אילו מוצרי קידום מכירות כדאי לך לחלק בחינם בתערוכה שלך?

 

תערוכה נחשבת לכלי שיווקי ומכירתי אפקטיבי ביותר, ליצירה ולביסוס מערכת יחסים עם לקוחות קיימים ו/או לקוחות פוטנציאליים. בתערוכה יש לך הזדמנות נדירה להציג ללקוחותיך באופן אישי, ישיר ומוחשי את מוצרי החברה, שירותיה, מותגים חדשים ומובילים וכמובן, לחלק חומר שיווקי, קטלוגים ומוצרי קידום מכירות (מוצרים עם סלוגן והלוגו של החברה). ממחקרים שבוצעו בתחום, עולה כי מוצרי קידום מכירות יעילים, לעיתים קרובות, עוד יותר מפרסום החברה במדיות גדולות יותר (טלוויזיה, עיתון, שלטי חוצות ועוד). הלקוחות (הקיימים והפוטנציאליים) נהנים לקבל מתנות פרסומיות ושימושיות בחינם, ואילו אתה זוכה לחשיפה גדולה של העסק שלך. העובדה שהעלות של מוצרים לתערוכות, זולה יחסית לאמצעי פרסום אחרים (ושהיא גם הוצאה שנתית מוכרת במס), הופכת את כל העניין של מוצרי קידום מכירות, לכדאי גם מבחינה כלכלית.

אז איך תבחר את המתנות הנכונות לקידום המכירות בתערוכה שלך?

·         מתנות שימושיות – מומלץ לבחור במתנות פרקטיות, הנמצאות בשימוש יומיומי (כוסות מודפסות, חולצות מודפסות, מגבות רקומות, עטים, מחשבונים ועוד). כך, גם הלקוח נהנה יותר מהמתנה וגם אתה נהנה מחשיפה משמעותית יותר, שכן, אתה נמצא בתודעתו, על בסיס יומיומי.

·         מתנות ייחודיות ויוצאות דופן – ככל שהמתנות שלך תבלוטנה יותר ביחס למתנות של המתחרים, כך יותר ויותר לקוחות ינהרו לדוכן שלך. כולם ישמחו לקבל את המתנה המיוחדת והיוצאת דופן, שאינה דומה למתנות האחרות.

·         מוצרים לכנסים, המיועדים לקידום תדמיתי -  חשוב לזכור שלמתנות שאתה מחלק יש תפקיד חשוב במיצוב ובמיתוג החברה, בעיני הלקוחות. מוצרי פרסום ומתנות באיכות גבוהה יסייעו בבניית תדמית חיובית שלך ושל העסק שלך. מומלץ לרכוש את המתנות מחברה מקצועית, העוסקת בשיווק ובפרסום מוצרי קידום איכותיים, העומדים בתקנים הנדרשים.

·         מתנות המותאמות לקהל היעד – יש להתאים את סוג המתנות לקהל היעד המשתתף בתערוכה שלך, בהיבט של גיל, עיסוק ותחומי עניין. לדוגמה – אם קהל היעד שלך הוא אנשי הייטק, אולי כדאי לשקול לחלק להם גאדג'ט מודפס, כדוגמת דיסק או קי.

·         מתנות עם ערך מוסף -  בחירה של מתנות לתערוכות, המשדרים ערכים חשובים לחברה, מחזקת את המיתוג החיובי שלה: הדפסת מוצרים אקולוגיים לאיכות הסביבה (שקית בד אקולוגית, עטים אקולוגים, פולדרים וכו'), מתנות שימושיות לחגי ישראל, חלוקת מוצרי קידום מכירות תוצרת כחול לבן ועוד ועוד...

 

מוצרים לתערוכות ומתנות חינם ללקוחות הם חלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי של החברה שלך. בחירה נבונה ומושכלת של מוצרי קידום מכירות, תגביר הגעה של לקוחות פוטנציאליים, תחזק קשרים עם לקוחות קיימים וכמובן, תשפר את התדמית ואת המכירות של מוצרי החברה. 

 


אודות מחבר המאמר

פרסום 10 - מוצרי קידום מכירות, מוצרי פרסום ומתנות לעובדים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.