אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה כדאי לבחור מאפרת מקצועית

מאפרת מקצועית היא מי שלמדה בקורס איפור מקצועי. מאפרת מקצועית יודעת להתאים איפור מתאים לכל פנים ולכל חלק של היום. ביומיום כל אחת מתאפרת בעצמה, בדרך כלל. אך לרוב לאירועים מיוחדים אנו רוצות להיראות במיטבנו, ולשם כך אנו פונות למאפרת מקצועית. מאפשרת מקצועית לומדת כיצד להתאים את האיפור לתווי הפנים של כל אחת, כדי להדגיש את החלקים היפים בפנים ולהסתיר את הפחות יפים. היא גם יודעת להתאים איפור לכל מטרה – איפור בוקר שונה מאיפור ערב, איפור לכלה שונה מאיפור רגיל וכולי. כדי לבחור מאפרת מקצועית רצוי לשמוע המלצות מנשים שכבר היו אצלה, כדי לוודא שהיא אכן יודעת לעשות את מלאכתה כמו שצריך.

איפור לפורים

אחד הדברים שמאפרת מקצועית יכולה לעשות, הוא איפור לפורים. כל תחפושת יכולה להשתדרג בכמה רמות אם מוסיפים לה איפור לפורים, ואם האיפור הוא מקצועי – התוצאה תהיה מרשימה עוד יותר. תחפושות רבות יכולות לקבל את ההשלמה שלהן על ידי איפור לפורים, ובמקרים רבים איפור לפורים יכול להפוך תחפושת למסורבלת פחות. לדוגמא: במקום להחזיק ביד מסכה מיוחדת לפורים, ניתן לאפר מסכה ייחודית על הפנים. גם לילדים, במקום שיסתובבו עם כובע של נמר, לדוגמא, אפשר לאפר להם על הפנים פני נמר – התחפושת גם נוחה יותר וגם מרשימה יותר בעזרת איפור לפורים. מאפרת מקצועית יודעת להשתמש רק בחומרים המתאימים לאיפור לפורים.

עיצוב שיער

היום, הרבה מאפרות מקצועיות לומדות גם תחומים של עיצוב שיער. זהו שילוב מקצועות מוצלח, מכיוון שבדרך כלל מי שמגיעה למאפרת מקצועית מגיעה כדי להתכונן לאירוע. ובדרך כלל לאירוע יש צורך גם בעיצוב שיער. לכן נוח מאד שהמאפרת עוסקת גם בעיצוב שיער. עיצוב שיער הוא תחום מורכב. יש עיצוב שיער ליומיום, שהוא פשוט יותר בדרך כלל, ויש עיצוב לאירועים, שדורש עבודה רבה יותר והשקעה. עיצוב שיער ליומיום יכול גם הוא להיות מורכב, תלוי מה רוצים לעשות עם השיער. תוספות שיער ותסרוקות שונות יכולות להוסיף למאמץ גם ביומיום. אך לרוב עיצוב שיער לאירועים או לכלה הוא המורכב יותר ודורש ידע ומיומנות.


אודות מחבר המאמר

ברבקיו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.