אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גידול הצורך בשימוש בקרב מגע להגנה עצמית

הרבה דברים חיוביים צמחו מהתפתחותו של העולם, הטכנולוגיה והמודרניזציה ככלל. השגנו לא מעט דברים ברפואה, היי-טק ושלל תחומים חשובים אחרים אשר הפכו את העולם ליעיל יותר ואולי אף במקרים רבים גם טוב יותר. גורם שנפגע דווקא ככל שהעולם התקדם הוא כל נושא האלימות והפשיעה וככל שאנו מתקדמים עם השנים, האחוזים בנושא עולים והצורך ביכולת להגן על עצמנו ולהשתמש בשיטת לוחמה להגנה עצמית עולה באופן משמעותי. אין מן הנמנע שביום מן הימים כל נער וילד יצטרך כבר לדעת הגנה עצמית על בוריה על-מנת לשרוד בעולם קלוקל, ובשל כך רבים מההורים שמחים לשלוח את ילדיהם לחוגים המלמדים אומנויות לחימה שונות. אלא, שלא מעט אומנויות לחימה בהחלט היו מתאימות לזמנים עברו איך אינן מעודכנות למצבי הרחוב הקיימים בעולם המודרני. עם זאת, שיטת לוחמה מתקדמת ורצינית פותחה לאורך המאה האחרונה ושיטת הלוחמה הזו בהחלט יעילה להתמודדות עם כל מיני מצבים שבהם הגנה עצמית הכרחית – נכון, לא טעיתם, מדובר בקרב מגע.

 

קרב מגע היא שיטת הלוחמה הטובה ביותר לכל סיטואציה שבה נפגש ברחוב

בימינו, אנו יכולים ללכת ברחוב ומבלי שנדע איך ולמה – נוכל להיות בסיטואציה שבה אנו בקרב עם בן-אדם גדול, חזק או בעל יתרון עלינו. מסתבר שלא צריך להיות הכי גדול, הכי שרירי והכי זריז על-מנת לגבור על אדם עם יתרון, אפילו אם לו יהיה כלי נשק מסוים ולנו לא. מספיק שנדע כיצד לפעול ואיך לעשות את הדברים באופן הכי נכון וכך נוכל לנצח בכל קרב מזדמן. חשוב להדגיש שמטרת הלימוד של קרב מגע הוא לא לתקוף ולפגוע במישהו ככה סתם, אלא לצורך הגנה עצמית מלאה. עם זאת, שיטת הלוחמה של קרב מגע יכולה להפוך פעמים רבות לאלימה מאוד כיוון שהיא מיועדת לסיטואציות שבהן נדרשת הגנה עצמית לצורך הגנה מפני סכנת חיים מיידית ועל כן לא נבחל במסגרת שיטת הלוחמה באמצעים כמו שימוש בפגיעה באזור המפשעה או הפנים של היריב.

אם נלמד קרב מגע, נוכל להרגיש הרבה יותר בנוח היום ללכת ברחוב ועם לימוד שיטת הלחימה, לא רק מרוויחים מנגנון הישרדותי חשוב – גם הביטחון העצמי עולה פלאים.


אודות מחבר המאמר

Weblicity - בנייה וקידום אתרים באינטרנט כגון : אתרי קרב מגע, מזרונים, ממ"ד ועוד. 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.