אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים בגורן

לפעמים פשוט אין ברירה אלא להתנער מכל המחויבויות שעוטפות אותנו, לקחת כמה ימי חופש מהעבודה, להבריז מהלימודים, לאסוף את בן או בת הזוג ולצאת לחופשה קצרה. חופשה קצרה של מספר ימים בצימר קטן ומעוצב במושב פסטורלי בצפון יכולה להוות בדיוק את מה שהייתם צריכים, כדי להיזכר למה בכלל אנחנו משתתפים במרוץ הזה בכלל ויכולה להפוך את המצב רוח שלכם במאה שמונים מעלות ולהחזיר אתכם לשגרה נינוחים יותר, רגועים יותר, שלווים יותר, ובכוחות מחודשים.

בלי לשים לב, ואולי אפילו בלי להיות מודעים לזה, אנחנו כולנו נוטלים חלק במרוץ החיים. אנחנו מנסים להתקבל ללימודים באוניברסיטה מכובדת, ללמוד תואר מכובד, להכיר בני זוג איכותיים, לסיים את הלימודים בהצלחה, למצוא עבודה טובה, להרוויח כסף טוב, ללדת ילדים חכמים ויפים יותר מאלו שילדו אחרים לפנינו ועוד ועוד. לא בהכרח לפי הסדר הזה.

המרוץ הזה הוא טוב מצד אחד מפני שהוא גורם לנו להמשיך ללכת, להסתכל קדימה ולשאוף ליותר דברים שנחוצים לנו על מנת שנוכל להגיע להישגים כלשהם, אך מצד שני, המרוץ הזה והניסיון להיות טובים יותר, חכמים יותר ומוצלחים יותר- יכול גם להותיר אותנו עם תחושה תמידית שאנחנו לא מספיק טובים, לא מספיק חכמים ולא מספיק מוצלחים.

 

הדרך הכי טובה להתמודד עם המחיר שהמרוץ הזה גובה מאיתנו היא פשוט להגיד "סטופ" ולעשות הפסקה במרדף הזה אחרי ה"יותר" שאנחנו מקדישים לו את חיינו. צריך פשוט לצאת מהמרוץ לכמה ימים על מנת שנוכל לראות את הדברים באופן אובייקטיבי ככל הניתן. חופשה רומנטית של מספר ימים היא בדיוק הדרך המתאימה להפסקות שכאלה.

 

לאן אפשר לצאת לחופשה ואיך צימרים בגורן עונים על השאלה?

יש בארץ הקטנה שלנו המון יעדים טובים ויפים שיכולים להוות רקע מושלם לחופשה מרגיעה, ומשיבת נפש,אבל אחד היעדים היפים והנעימים לחופשה מסוג זה הוא המושב גורן שבצפון. מושב גורן נמצא בגליל המערבי ליד העיר מעלות תרשיחא ובסמוך לעיר הנמל היפהפייה נהרייה.

המושב הירוק והפסטורלי נמצא במיקום צפוני ומושלם שמאפשר גישה נוחה לשלל אטרקציות ופעילויות כגון מסלולי טיול רגליים, טיולי רכיבה על סוסים, שייט קיאקים, שייט אבובים, גלריות, מוזיאונים, ספורט ימי בכינרת ועוד מבחר עשיר ומגוון.

מעבר לכך הקרבה של המושב לערים נהרייה ועכו רק מוסיפה לקסם ולמשיכה שלו. שתי ערי הנמל העתיקות האלות מציעות חוויה ייחודית לכל מי שיבחר לטייל בהן. בין החומוסיות האותנטיות והשוק הססגוני בעכו, לבין מסעדות הדגים והטיילת העליזה של נהריה, אין ספק שתמצאו מה לעשות בחופשה של מספר ימים בצימר כלשהו במושב גורן.

 

איפה ישנים במושב איזה צימר בגורן?

 

- חלום בגליל -

בחלום בגליל תוכלו למצוא 4 בקתות עץ חמימות ומרווחות המיועדות לזוגות או למשפחות הנמצאות בלב מושב גורן היפהפה וקסום שבגליל המערבי. בכל אחת מהסוויטות תמצאו מטבחון מאובזר, ג'קוזי זוגי גדול ומבעבע וסלון מרווח ובו מערכת קולנוע ביתית, מיזוג אוויר, פינת ישיבה ועד. לכל סוויטה צמודה מרפסת פרטית הפונה לנוף עם שולחן, כיסאות ופינות ישיבה. היחידות מוקפות במדשאות ירוקות ובהן פינות מנגל, פסלים, נדנדות, מזרקה, ערסלים ובריכת שחייה גדולה במתחם, המואר כולו בתאורת לילה רומנטית.


אודות מחבר המאמר

רומנטיקה ואהבה במושב גורן weekend.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.