אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סטנדים לנקודות מכירה להיות בולט

סטנדים לנקודות מכירה

שרטטים ,מעצבי מוצר ואנשי מקצוע מובילים עומדים מאחורי מתקני המכירה אשר צדים את עינינו בחנויות. העולם שאנו חיים בו דינמי ולחוץ וכל יום יוצאים חידושים מפתיעים. הפכנו למכורים לחידוש. עולם השיווק חי את הקצב של הלקוחות הנכנסים לסופר או לחנות גדולה ומחפשים את המילה האחרונה בתחום היינות, תחום הדאודורנטים, השוקולדים, הוופלים, העוגות או הקערות מפורצלן. פתרונות לנקודות המכירה שמטרתם להציג מוצרים חדשים ולמשוך על ידי כך את עין הלקוחות השבעים ממוצרים, אמורים להיות כאלו שימציאו בכל פעם מחדש את הגלגל. חברות המפתחות מתקני תצוגה, עובדות קשה על מנת לבדל אותם ואת המוצרים המוצגים עליהם על מנת למשוך אליהם כמה שיותר זוגות עיניים.

כוח המשיכה

סטנדים לנקודות המכירה המיועדים לתצוגת מוצרים חדשים חייבים להיות מגרים ומושכים ולומר בלי מילים : ”אתם חייבים לקחת אותי הביתה לניסיון". סטנדים לתצוגה חייבים להיות גימיקים וצבעוניים  על מנת שהלקוחות יקדישו להם כמה רגעים מזמנם. סטנדים לנקודות מכירה חייבים להיות בולטים יותר, זוהרים יותר, מעניינים יותר והכל כדי שתעצרו על ידם.וכן, הם צריכים להיות גם יציבים כדי להחזיק את המוצר שאמור להיות מוצג עליהם.שרטטים, מעצבי מוצר, אנשי שיווק מקצועיים, כולם יושבים סביב שולחן אחד ומנסים לפצח כיצד יראה מתקן התצוגה המנצח.סטנדים לתצוגה הם אמצעי יעיל לקידום מכירות. בדיוק בשביל זה מקיימות חברות קבוצות מיקוד האמורות לזהות את קהל היעד שיהווה אינדיקציה לתגובת השטח העתידית. כך ניתן לעמוד על טיב הרעיון ולנבא הצלחה.

סטנדים לתצוגה בנקודת המכירה חייבים להיות:1. מושכים את העין ואטרקטיביים.2. יציבים וחזקים על מנת שהמוצרים העומדים עליהם לא יפלו.מתקני תצוגה יכולים להיות עשויים מתכת, פלסטיק, פרספקט, עץ ועוד הכל תלוי בדרישות הלקוח וכמובן בתקציב העומד לרשותו. כמובן שסטנד המיועד להצבת בקבוקי יין  לא יוכל להיות עשוי קרטון, אופיו של המוצר המחובר לטבע, דורש שימוש בעץ. קו החטיפים החדש לעומת זאת יכול להיות מוצג על גבי סטנד עשוי קרטון ועליו ציורים עליזים המושכים את עיני הילדים, קהל היעד שלהם.מתקני תצוגה חייבים לבלוט ולכן גם מיקומם ברחבי החנות חייב להילקח בחשבון. סטנדים כאלו יוצבו במקומות בולטים: בכניסה לחנות, בצד הקופות או בפתח המעבר הרלוונטי: דאודורנט חדש מוצב על סטנד בפתח המעבר של מוצרי הטיפוחעל מנת להגיע לסטנד היעיל ביותר יש לפנות לחברה גדולה ובעלת ניסיון בתחום שמאחוריה פרויקטים רבים ומעוררי התפעלות.


אודות מחבר המאמר

מונה שרטטים, מעצבי מוצר ומלווים מקצועיים IN-HOUSE הנותנים ללקוח פתרונות יצירתיים ומגוונים לנקודות המכירה.המחלקה נותנת פיתרון TURNKEY מלא, החל משלב הגדרת צרכי הלקוח, העיצוב, התכנון, הייצור, ההפקה וההתקנה בבית הלקוח .

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.