אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד נעסיק את הילדים הקטנים בחופש?

כיצד נעסיק אותם?

 

עם תחילת החופש הגדול אנו כהורים מחפשים מה לעשות על מנת לספק תעסוקה לילדים, נכון שתעסוקה לילדים גדולים זה מצרך מאד נפוץ כדוגמת מסיבות, פארקים וכו׳ אך כשאנו מתמקדים בילדים הקטנים אנו מוצאים עצמנו לפעמים חסרי אונים, הקטנטנים דורשים את התעסוקה ואת התשומת לב שלהם, והאופציות לסנקציות מיידיות קיימות אצל כל ילד קטן, בין שלל הסנקציות נוכל למצוא את הסירוב לאכול או ללכת לישון עד בכי והטרדה... אם טיפה נצא מהקופסא ונפסיק לשבור את הראש כיצד להעסיק אותם בחוץ שזה דבר הכרוך בהמון בלאגאן, מהחלפת טיטולים ועד לסחוב את הילד בעגלה או על הידיים וכו׳ ונתחיל לחשוב כיצד להעסיק אותם בפנים, הייתם מאמינים שאתם יכולים למצוא תעסוקה לילדים קטנים במשך תקופה ארוכה בתוך הבית? במזגן? האם זה אפשרי?

 

מתנפחים למכירה-לכו על זה

 

פעם היינו יכולים רק לחלום על תעסוקה לילדים בבית בלי לקנות להם צעצועים ללא הרף, היום זה אפשרי! ניתן למצוא מתנפחים למכירה בכל צורה ובכל גודל שייכנס אפילו לחדר של הילד! מתנפחים למכירה הם אופציה משמעותית שתגרום לילדים לא לרצות לעזוב את הבית. הם ירצו רק להישאר בבית עוד ועוד, כך השקט חוזר לבית, מתנפחים למכירה הם לא מוצרים שהילדים רבים עליהם כמו מכונית על שלט מהסיבה הפשוטה-שיש מקום לכולם על המתנפחים... ניתן למצוא מתנפחים למכירה במחירים ממש זולים וללא התפשרות באיכות המתקנים, כ״כ רוב הדגמים של מתנפחים למכירה (הביתיים) מגיעים כבר כשבאריזה יש מפוח מקצועי המנפח את המתנפח בתוך כחצי דקה עד דקה בלבד! מתנפחים יכולים להגיע עם מגלשה,בצורת ג׳ונגל שילדים אוהבים או ליצן חמוד, בכל המתנפחים הללו יש הוראות שימוש והוראות בטיחות, יש אף מתנפחים למכירה עם מגלשה היוצאת מהמתקן או משולבת במתקן. בשורה התחתונה ברגע שתרכשו מתנפח ביתי(עדיף מהשכרת מתנפחים-במחיר כמה השכרות כבר אפשר לקנות...) הילדים יבינו שמשהו השתנה בבית,חלומם ללונה פארק משלהם-התגשם, במצב כזה אתם ההורים תעשו להם את הסקציות... מי שלא אוכל לא קופץ(אגב, מומלץ לא לקפוץ מייד אחרי האוכל מטעמים מובנים...) או מי שלא יילך לישון בזמן לא ייהנה מחר... מתנפח אחד אצלכם בבית יכול לתת לכם המון שקט נפשי בשאלה הרת גורל כמו השאלה ששאלנו בתחילת המאמר-כיצד להעסיק ילדים משועממים עקב החופש ללא יציאה מהבית לקניון ולפארקי שעשועים השכם והערב, מתנפחים למכירה זה להיט, אם פעם מתנפחים למכירה היה רק בשביל מפעילים ובמחירים של כמה עשרות אלפי שקלים, היום המצב השתנה, ניתן לקנות מתנפחים למכירה בכל מחיר והחל מלא הרבה מעבר לכאלף חמש מאות ש״ח.

 


אודות מחבר המאמר

מתנפחים למכירה-ענק הסאונד

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.