אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יעוץ עסקי – ההבדל בין חי למת

כעסק עצמאי אנחנו מוצאים את עצמנו הרבה פעמים, נקלעים למצבים מסובכים של אי עמידה בחובות, חוסר יכולת לארגן את הזמן שלנו נכון ופתאום לנגד עינינו נראה כאילו כל העסק שלנו פשוט עומד לקרוס. אומנם אנחנו אנשי מקצוע מעולים, המלצות בשבחינו אנחנו מקבלים מאנשים וחברות כל הזמן אבל חסר לנו הידע הדרוש על מנת לארגן תוכנית עסקית מוצלחת לעסק שלנו. ייעוץ עסקי נכון ומוצלח שמועבר על ידי גורם בר סמכא יכול לפעמים להציל עסק חי מפני פשיטת רגל. גורם מקצועי ידע להכווין אותנו, לעזור לנו לבנות או לתקן את התוכנית העסקית שלנו, ידע לעזור לנו בניהול נכון של זמן ושל משאבים ולא פחות חשוב הוא ילווה אותנו יד ביד בכל שלב בתהליך צמיחתו מחדש של העסק.

מי הוא יועץ עסקי

לפני שאנחנו קופצים לבריכה, ראוי ונבין מה זה בעצם יעוץ עסקי, מה תפקידו של יועץ עסקי ולמה השירותים שהוא מציע לנו חשובים כל כך לעסק שלנו.יועץ עסקי טוב -  חייב להיות אדם שמגיע מהשטח, אדם שמכיר את המערכות והארגונים, את צורת העבודה הנכונה וכיצד תזרים מזומנים של חברה אמור לעבוד. לרוב יועץ עסקי הוא אדם שמגיע מתפקידי מפתח בחברות וארגונים גדולים.  יועץ עסקי טוב תמיד יגיע על רקורד מרשים, אם יש בעברו תפקיד בכיר בתחום השיווק , הפיתוח והמכירות  של אותה חברה. דבר שמוסיף הרבה הבנה, לפחות מבחינתו כלקוחות, שהאיש מגיע מהתחום ומכיר אותו בצורה טובה.תפקידו של יועץ עסקי -  הוא בראש ובראשונה עריכת סקירה ראשונית של החברה, הבנה ומיפוי בעיות שקיימות בחברה, הכנת תוכנית עסקית חדשה ומוצלחת שתסלול לנו את הדרך ליציאה מהקשיים ומהמהמורות שאנחנו נמצאים בהם כעת, עזרה בניהול המשא ומתן עם בנקים ולווים חיצוניים, הגעה להסדרים בנושאי פריסת חובות והגדלת מסגרות אשראי.

חשיבות יעוץ עסקי

 כאמור חשיבותו של יעוץ עסקי היא ברורה לכל, כאשר בעל עסק נמצא בקשיים כלכליים או ארגוניים, או אפילו אם הוא עומד בסוג של מזלג דרכים בנוגע להחלטות קריטיות שנוגעות לעסק, החשיבות של היוועצות ביועץ עסקי טוב במצבים כאלה, היא לפעמים החלטה שיכולה להציל עסק ולגרום לו להצליח ולשגשג בתחומו, או חס וחלילה להביא למצב של פשיטת רגל ואובדן העסק.

לסיכומו של עניין

אם אתם בעלי עסק שכיום ניצבים בפני החלטות משמעותיות, בין אם זה בקשיים כלכליים או לשמחתנו רצון לגדול ולהגדיל את העסק, יעוץ עסקי יכול להיות הפתרון שיתאים לכם.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י כותב מקצועי בתחום בניית אתרים וקידום אתרים מחברת weboost

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.