אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך משלבים וילונות בחדר הילדים?

 

אין דרך טובה לבחור וילון לחדר הילדים מאשר לתת לו להחליט איך יראה הוילון. נשמע לכם כמו רעיון קשה לביצוע? תתפלאו

קווי דמיון

בית מלא אור ושמש הוא הגשמת חלום עבור רובנו, אך בשעות הצהריים החלום עלול להפוך לסיוט. בעזרת וילונות הצללה תוכלו להביא לפתרון הבעיה.

ישנם שיקולים הרלוונטיים לכל חדר, ואין זה משנה אם מדובר על וילונות לסלון או וילונות לחדר השינה. בין השיקולים הללו נמצא את כמות האור החודרת אל החדר מול הכמות הרצויה, הכיוון אליו פונה החלון,  מיקומו של החלון בחלל החדר ועוד. עם זאת, ישנם שיקולים ייחודים לכל חדר כמו במקרה של חדרי ילדים.

אין ילד שאינו מיוחד

וילונות לחדרי ילדים אם כן, בוחרים בהסתמך גם על מספר שיקולים הרלוונטיים למקרה זה. כמובן שאחד השיקולים החשובים הוא כי הוילון יהיה לטעמו של הילד, שכן בסופו של יום הוא יהיה תלוי אצלו בחדר.

אם הילד שלכם לא מוצא את מבוקשו בין שלל וילונות בסוגים וצבעים שונים, כיום ניתן אף בחלק מן המקומות לעצב עבורו וילון בהתאמה אישית.

בדרך זו למעשה ניתן לגשת אל חנות הוילונות עם כל תמונה שילדכם אוהב, בין אם מדובר בתמונה של כדורגלן, סופרמן או כל דמות אחרת שהילד מעריץ. את התמונה עורכים ומדפיסים על בד הוילון שכבר בחרתם, כך שהילד שלכם מקבל וילון שתוכנן, עוצב והודפס במיוחד בשבילו.

ילדים = לכלוך

כמובן שצריך לחשוב על רצונו של הילד, אבל חשוב לא פחות לחשוב גם עלינו ההורים. לכן, חשוב מאוד לא לזלזל בבחירת בד הוילון והצורה בה הוא נתלה.

ילדים מצליחים בדרך פלא ללכלך גם במקומות המוזרים ביותר, כך שאל תתפלאו אם הם מצליחים ללכלך גם את הוילון בחדר. לכן, בחרו בד לוילון שניתן לכיבוס בקלות בכל מכונת כביסה, כך שלא תצטרכו לחשוש להרס הוילון או להסתבך יותר מדי עם הניקוי. בנוסף, בחרו מוטות לוילונות הניתנים להסרה והתקנה קלה, על מנת שלא תצטרכו להסתבך כל פעם שתרצו לנקות את הוילון.

בטיחות במקום הראשון

וילונות המשולבים בחדרי ילדים חייבים להיות בראש ובראשונה גם בטיחותיים. במיוחד כאשר מדובר על ילדים קטנים וכמובן כאשר מדובר על תינוקות.

מומלץ לא לבחור לחדרי ילדים וילונות אשר פותחים וסוגרים באמצעות חוט מוביל. השילוב של חוטים תלויים בחדרי ילדים אינו נחשב לבטיחותי. הדבר נכון גם לגבי וילון המשלבים "קושרת" הנכרכת סביב הוילון כשהוא פתוח.

חשוב מאוד לדעת כי בדי pvc הינם בדים המכילים עופרת. עופרת, כידוע, נחשבת לחומר רעיל שאינו מומלץ לנשימה הן לילדים והן למבוגרים. הקפידו לבדוק כי הבד שבחרתם אינו עשוי מחומר זה, כמו גם אינו בד שמכיל חומרים רעילים אחרים.

משנה מקום, לא משנה וילון

בין אם אתם רוכשים וילונות בחיפה, באר שבע או ניו יורק, אין זה משנה. הבחירה צריכה להתבסס על אותם השיקולים שמנינו לפניכם. בדרך זו תהיו בטוחים כי הוילון שתבחרו יתאים לחדר הילדים ושכולם יהיו מרוצים. ועכשיו כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור.


אודות מחבר המאמר

דן גאלרי מוטות לוילונות וילונות בחיפה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.