אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יתרונות נסיעה באוטובוסים ובחברות הסעות ציבוריות

אוטובוס אמצעי תחבורה בעל היסטוריה 

אוטובוס אמצעי התחבורה הפופולארי ביותר בימינו. אנשים רבים בוחרים בהם כאמצעי התחבורה הטוב ביותר עבורם בשל היתרונות הרבים שהם מוצאים בו. אחרים הבוחרים לא לעלות לנסיעה, רואים רק את החסרונות, שהם בעמדת מיעוט.

 אני אספר לכם את הסיבות מדוע עדיף לבחור בנסיעה בחברת הסעות אוטובוסים ומדוע היא עדיפה על נסיעה במכונית או אמצעי תחבורה אחרים.

 טיסה או נסיעה באוטובוס?

אנשים רבים בוחרים נבסיעה באוטובוס כאמצעי תחבורה מפני שהוא זול יותר מאלטרנטיבות אחרות מכונית,מונית,רכבת ומטוס. זו הסיבה העיקרית כאשר אתה עולה על אחד אתה תראה בעיקר תלמידים ומבוגרים.

הכרטיסים ליעדים ארוכים לנסיעה בחברת הסעות באוטובוסים הרבה יותר זולים לרכישה מאשר את כרטיסי טיסה לאותו היעד לדוגמא: במדינת ישראל היעד הפופולארי אילת,הרבה יותר זול להגיע בנסיעה באוטובוס או מיניבוס על פני כל אמצעי אחר (למעט טרמפים) – עלות נסיעה עומד על כ 120 ₪ לנסיעת הלוך ושוב לעומת עלות של 180- 300 לכיוון בטיסה.

ניתן לרכוש גם כרטיס פתוח עבור כל חודש ולנסוע בתעריף של נסיעה מופחתת. כלומר החיסכון בתעריף הנסיעה חוסך לנו כסף אותו נוכל לבזבז בחופשה או להוציא על החופשה הבאה שלנו.

יתרונות נוספים - טלוויזיה,מוזיקה ושקט בנסיעה...

יתרונות נוספים של נסיעה באוטובוסים ושימוש בחברות הסעות יתרון נוסף טוב של תחבורה באוטובוס כאשר קורה בנסיעות קצרות - כאשר מזג האוויר גרוע,עדיף להשתמש בנסיעה בהם על פני נסיעה באופניים או הליכה ברגל. אם אתם מתכננים לנסוע לכפר,סביר להניח כי תירטבו או שאף גרוע מזה יכולים לחלות בחורף ובקיץ עומס החום מכביד ויכול לגרום לקריסה של הגוף. אם תבחר את האוטובוס, אתה יכול לחסוך לעצמך את אי הנוחות, וזה גם יכול לחסוך לך כסף. גם אם אתה בוחר לקחת טיסה לעיתים יכולים להיות עיכובים עקב מזג אויר גרוע אשר יוצרות עיכוב בהגעה ליעד וחלילה שינוי או ביטול התוכניות. באוטובוסים המודרניים ישנם תנאים הכוללים בין היתר,מזגן, שירותים,הרכב המארח יציע לך משקאות וחטיפים כדי להפוך את הנסיעה למהנה יותר, ויש גם לפחות שני מכשירי טלוויזיה בנסיעות ארוכות ברכבים חדשים.

כך תוכלו ליהנות מהנסיעה על ידי צפייה בשיעור תורה ויש להם חטיף כשר. גם אם אתם נוסעים במשך שעות או אפילו ימים, אתה תמיד יכול להכיר חברים חדשים שם. אז, קשרים חברתיים חדשים הם היתרון השני של נסיעה האוטובוס.

כלי מצויין לטיולים

ואם אתה צריך לבחור בין נסיעה בארץ או בטיסה, זכור כי אתה תראה הרבה יותר אם אתם מטיילים נוסעים עם רכב הסעות מיניבוס או אוטובוס תיירים. האוטובוס עוצר גם במקומות רבים במהלך הנסיעה ובמשך כל הזמן הזה, כלומר לתייר אשר מגיע למדינה בפעם הראשונה ומעוניין לראות את הארץ בה הוא מטייל עדיף לקחת נסיעה. יתרון נוסף טוב של חברת הסעות אוטובוסים היא הפחתה משמעותית בעומסי תנועה וזיהום האויר, בשעות השיא בערים הגדולות. תארו לעצמכם שכל אחד עושה שימוש במכוניות.אחוז הפקקים יהיה הרבה יותר גדולים מאשר עכשיו. בחלק ממדינות כמו הודו, אוטובוס יכול לאסוף יותר מ -150 נוסעים. דמיינו את כל האנשים האלה היו באמצעות מכוניותיהם במקום תחבורה אוטובוס בערים יהיה צפוף.

חברת "אור בוס" מציעה שירותי הסעות בכל הארץ למגוון של קהלים: טיולי תלמידים,הסעות עובדים,טיולים עבור תיירות פנים וחוץ ועוד.לפרטים נוספים על הסעות החברה לחצו כאן - "אור בוס שירותי הסעות"


אודות מחבר המאמר

מידע סופק באדיבות "אור בוס" הסעות 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.