אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכניות שותפים? לא לכל אחד!

מה אתם עושים רעש?

הרבה באזז ויראלי היה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות בישראל לגבי התעסקות עם תוכניות שותפים ועשיית כסף פסיבי מהבית בעזרת שיטות שיווק השותפים. כמעט כולם שמעו למשל על מכללת קליקים או על בתי-ספר אחרים ללמוד שיווק באינטרנט, ואין ספק - זה בהחלט מפתה ומהפנט ללכת בעקבות ההבטחה של חופש כלכלי תוך כמה חודשים או שנים בודדות. הקהל הישראלי הוא ספקן מטבעו, ובצדק. עוד לפני שהכל התחיל כאן, בארה"ב כבר היו אלפי אפיליאטורים שחלקם עושים הרבה מאוד כסף וחלקם עושים מעט כסף. בשורה התחתונה, השאלה המתבקשת היא: האם כדאי להיכנס לעולם הזה של שיווק תוכניות שותפים?

לפני שנענה על השאלה הזאת, צריך קודם כל לדעת מה זה בכלל "שותפים"? מי שעדיין לא יודע מה זה, אז בקצרה: זוהי שיטה לפיה (כמעט) כל אחד יכול לפרסם מוצרים שונים באינטרנט ולגזור קופונים מהצלחת הפרסום כתגמול על עבודתו כמשווק באינטרנט. בדר"כ בשביל לשווק באינטרנט חובה להקים אתרי אינטרנט ממקודים, לשתול בהם פרסומות רלוונטיות, להשיג תנועת גולשים מרובה (ע"י כל מיני דרכים כגון: קידום אורגני ולא אורגני) וכך להשיג גולשים שבסופו של דבר ילחצו על הפרסומות באתר שלנו - ומהם נעשה "כסף קל ופסיבי". 

לכאורה נשמע פשוט, לא?

ובכן, אם אתם שוקלים או מתלבטים האם להיכנס לתחום או לא המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם, אז הנה כמה טיפים שאולי לא ידעתם שיעזרו לכם לקבל החלטה.  

דברים שכדאי לדעת!

1. קשה מאוד להיות אפיליאט ישראלי משום שהקהל האינטרנטי בישראל הוא מאוד מצומצם, שלא כמו הקהל הדובר אנגלית באמריקה הצפונית למשל. כמות האנשים הפוטנציאלית שגולשים בעברית היא מאוד מאוד קטנה יחסית לכמות האנשים באנגלית או בסינית או בהודית למשל, ולכן גן הרווח מהאתרים האלו צפוי להיות הרבה יותר נמוך מאתרי אפיליאציה באנגלית.לכן, אם אתם מתכוונים להיכנס לתחום הזה, קחו בחשבון שבשלב מסויים, תצטרכו לעבוד בשפה האנגלית.

2. צריך ידע בסיסי באינטרנט, כגון ידע על שרתים, דומיינים, SEO ועוד. אם אתם ממש רחוקים מהמושגים האלה, יקח לכם יותר זמן להיכנס לתחום.

3. בשלב מסויים אתם צריכים לעבוד עם מיקור חוץ. יש פה ושם עבודה סיזיפית בכל תחום השיווק שותפים ולכן יכול להיות שתצטרכו להעסיק איזה הודי או פיליפיני בשביל לבצע משימות שונות.

4. חשוב להיות יצירתי כי כל אפיליאט "נלחם" בעוד אלף כמוהו שהרבה פעמים מנסים לשווק בדיוק את אותו מוצר באינטרנט ולכן צריכה להיות ייחודיות מסויימת או רעיון או הברקה שתיצור את היתרון הבולט בשביל לעשות את הכסף הגדול.

5. בארץ, ישנם כמה גורואים שבאמת הצליחו לעשות ועדיין עושים מיליונים. כל השאר, אלפי אנשים - או שהם מדשדשים או שהם עושים ממש מעט כסף מזה בדיוק מהסיבה אותה צייניתי בסעיף 4.

בכל מקרה, אם אתם כן מחליטים ללכת על התחום הזה, שיהיה המון בהצלחה, ורק טוב!

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

בחסות - דולרים כסף באינטנרט.

אתרים שבהם אפשר לעשות הכנסה נוספת מהבית.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.