אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כושר גופני, הליכה ספורטיבית ואיכות חיים

עד המצאת המכונית אנשים הלכו בשביל להגיע ממקום למקום, לא היה להם את המותרה ללכת בשביל הספורט ובשביל הכיף. היום בעידן המודרני יותר ויותר אנשים "עושים הליכות". כלומר אנשים רבים הולכים בשביל הספורט ובשביל הכושר הגופני. הליכה ספורטיבית היא אחת הדרכים הכי טובות לשמירה או ליצירת כושר גופני היא הלכיה ספורטיבית. יש אנשים שהולכים לבד ויש אנשים שנעזרים במדריכי כושר בבנייה של תוכנית הליכה שבועית. מדריכי חדר כושר יכולים לעזור לנו להפוך את ההליכות הספורטיביות שלנו למועילות הרבה יותר. מדריכי הכושר יודעים לפתח סיבולת לב ריאה והם יודעים גם לעלות בהדרגה את רמת הכושר הגופני שלנו לפי דרגות קושי שונות של פעילויות גופניות.

כושר גופני תקין יכול לסייע לנו בריכוז בעבודה ובשמירה על הבריאות הגופנית שלנו. אנשים שיש להם כושר גופני יכולים לעבוד קשה יותר ולאורך זמן רב יותר, לא רק בעבודות שדורשות כוח פיזי אלא גם בעבודות שדורשות יותר קוגניציות.  אם אנחנו רוצים להצליח כדאי לנו לעשות כושר גופני ולצאת כמה שיותר להליכות ספורטיביות.

כושר גופני והליכה ספורטיבית מעלות את איכות החיים שלנו כי:

ללכת כל הדרך לחיים בריאים יותר!

כאשר אנחנו משפרים ושומרים על כושר גופני תקין אנחנו הולכים כל הדרך לסגנון חיים בריא יותר ומאושר יותר! אפשר לשמור על כושר גופני בעזרת מדירך כושר אישי ואפשר גם להיעזר במדריך אירובי. רוב מדריכי האירובי מקבלים את ההכשרה שלהם במסגרת של קורס מדירכי אירובי. פעילות אירובית היא טובה במיוחד לשריפה של שומנים ולשיפור הכושר הגופני. אם אנחנו רוצים להוריד במשקל או לשפר את הכושר הגופני שלנו כדאי לנו להצטרף לקורס אירובי. בקורס אירובי יש כל מני מכשירים כמו מדרגות למשל.

דרך נוספת לשמירה על כושר גופני היא קורס פילאטיס. רוב מדריכי הפילאטיס למדו במסגרת של קורס מדריכי פילאטיס. פילאטיס מתאים במיוחד למי מאתנו שרוצה לחזק את השרירים בגב ולעבוד על יציבה בריאה יותר. אנשים למשל שיש להם עקמת או פריצת דיסק ירוויחו הרבה מאוד מקורס פילאטיס, יכאב להם פחות והשרירים שלהם בג יהיו חזקים יותר.


אודות מחבר המאמר

בקרו אצלינו באתר עוד היום...

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.