אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסוגים השונים של סדנאות היצירה

 

הסוגים השונים של סדנאות היצירה

במהלך השנים האחרונות גדולה המודעות בקרב המין היפה בנושא סדנאות יצירה ואומנות, וכתוצאה מכך גדל בהתאם הביקוש לסדנאות יצירה לנשים מסוג זה. והרי שנתון זה הביא לכך שהוקמו מגוון גדול ורחב של סדנאות יצירה ואומנות כגון: סדנאות תכשיטנות למתחילות ולמתקדמות, סדנאות חריזה מסוגים שונים, סדנאות לשדרוג תכשיטים, סדנאות לעיצוב אלבומים, סדנאות חריזה יפנית ועוד ועוד....

מהן סוגי הסדנאות ובמה באות לידי ביטוי

סדנאות חריזה יפנית וליפופים של חרוזים!

בסדנה מסוג זה תקבלו מידע על אומנות החריזה, המשתתפות בסדנה זו ילמדו כיצד לתלות חרוזים או פנינים על השרשרת, כאשר אומנות זו מתבצעת בעזרת סיכות השחלה או לחלופין בשיטת ליפוף החרוז. לדוגמא תקבלו מידע איך ליצור "שבלול" מחוט גולדפילד 0.8 מ"מ שישמש כתליון או כקישוט לאבן טבעית שטוחה. או למשל המשתתפות ילמדו כיצד ליצור טבעת בעזרת חוט גולדפילד, כאשר ניתן לשלב בה חרוזים יפנים, אבן טבעית ל-יצירה עם אבנים, פנינה וכו'...

סדנאות לשדרוג ותיקון תכשיטים!

ידוע כי אין אישה אשר לא אוהבת תכשיטים, ומאחר והתכשיטים הינם פריטים עדינים ישנם מקרים שבהם הם יוצאים משימוש, כמו מקרים בהם אתן מפסיקות לענוד אותם בשל התיישנות התכשיט או לחלופין שבר של המתלה של התכשיט או פגם מסוג אחר. על מנת לשדרג תכשיטים מסוג זה יצאה סדנה שעוסקת בתיקון תכשיטים, בסדנה מסוג זה ניתן יהיה ללמוד כיצד אפשר לתקן את התכשיט ואיך ניתן לשדרגו מתכשיט המתאפיין כתכשיט עתיק וישן לתכשיט המתאפיין כתכשיט עכשווי אשר יסב הנאה בענידתו.

סדנאות לעיצוב אלבומים!

בסדנה זו ניתן יהיה ללמוד כיצד אפשר לעצב אלבומים שונים, כאשר משתמשים בסדנה זו באלמנטים כגון: בריסטולים, דפי דקופג', דפי עיצוב מיוחדים, מדבקות עירית, הדבקת מפיות, מדבקות מים, צבעי אקריל, טוליפים ותוחמים מיוחדים, סרטי סאטן ותחרה וכמובן שקיימים עוד מגוון רחב של חומרים מעניינים.

למידע על סדנאות גולדפילד

סדנאות תכשיטנות

סדנה מסוג זה ניתן למצוא סדנאות למתחילות או למתקדמות, כאשר בסדנה למתחילות תינתן אינפורמציה בסיסית על תכשיטנות המתבטאת בלימוד של איך לחבר סוגרים, לולאות, חרוזי מעיכה, מסתירי קשר ועוד..  תקבלו מידע כיצד להשתמש בציוד כגון: סיכות השחלה, סגירת עגילי חישוק, תליית תליונים בצורה נכונה ועוד ועוד..

כאשר סדנה למתקדמות תכלול הכנת תכשיטים ברמה מתקדמת בשילובים שונים של מתכות ועור, ועוד מגוון רחב של רעיונות ליצירת תכשיטים עכשוויים ואופנתיים. כאשר מדובר ביצירה מאתגרת חדשנית ומורכבת אשר תסב הנאה גדולה למשתתפות.

 

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור

למידע על סדנאות גולדפילד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.