אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואת מלונות באילת : רימונים אילת מול ישרוטל ים סוף

העיר אילת היא אחד מיעדי הנופש האהובים והפופולאריים ביותר בארץ, ולא בכדי. עיר הנופש הדרומית מציעה חוויה מושלמת של נופש חלומי ומפנק לכל כיס ולכל סגנון. זוגות המגיעים עבור חופשה רומנטית, קבוצות שלחברים המגיעים יחד לחגוג וליהנות ומשפחות שמחפשות נופש אקטיבי או נופש שקט בצד הים הכחול - כולם כאחד מוצאים את מבוקשם באילת. מלונות באילת מציעים משוה לכול אחד מכם, ועבור רבים המגוון הגדול יכול להיות לעיתים מעט מבלבל: יש בעיר מבחר גדול של מלונות עממיים, מלונות ברמה של שלושה עד חמישה כוכבים, מלונות בוטיק, מלונות יוקרה אקסקלוסיביים, ועוד. אם אתם מחפשים מלונות באילת עבור החופשה הבאה שלכם, היכנסו לרשת ותוכלו למצוא לא רק דילים מעולים עבור מלונות באילת, כי אם גם חוות דעת של נופשים שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת.

כאן נרצה לסקור בקצרה שני מלונות מעולים, המציעים כול אחד בדרכו הוא יתרונות שונים לאורחים. ההבדל העיקרי בים שני המלונות קשור למיקום ולאווירה שלהם. בעוד מלון רימונים אילת הוא מלון תוסס ואקטיבי הנמצא בלב העיר (בלב הטיילת של החוף הצפוני), מלון  ישרוטל ים סוף הוא מלון שקט ונינוח יותר הנמצא בחוף האלמוג בחוף הדרומי של מפרץ אילת. המלון נמצא סמוך למצפה התת ימי, והוא רחוק מההמולה של העיר, אך עדיין ניתן להגיע למרכז העניינים ולמוקדי הבידור, הבילוי והקניות תוך נסיעה של כמה דקות במונית או ברכב.

ובוא נבדוק  מה יש בכל אחד מהמלונות המצוינים הללו. מלון רימונים אילת הוא כאמור מלון תוסס ומקסים שנמצא בלב העיר. המלון כולל כמה וכמה סוגי חדרים וסוויטות, וניתן להתארח כאן בנוחות רבה גם עם הילדים. המלון מציע לאורחיו שפע של חוויות קולינריות נהדרות, כולל את מסעדת המלון, לובי בר, סנק בר ושירות חדרים. עבור הילדים מחכה כאן מועדון ילדים מלא בפעילויות טובות ומגוונות, ולמי שמגיע לכאן עם פעוטות יש גם שירות המציע את כל הדרוש לכם, כולל אוכל מרוסק וטרי, מגבונים לתינוקות, ועוד. יש כאן שלוש בריכות שחייה שונות, כולל בריכה חצי אולימפית, בריכת ילדים ובריכת פעוטות מוצלת, וכן ספא, חדר כושר, ומכון יופי. זהו מלון מצוין עבור זוגות היוצאים אל נופש רומנטי בשניים - בקשו לקבל את "חדר הפרחים" המעוצב בסגנון רומנטי וקסום, ובקרו בספא עבור טיפולי ספר זוגיים וחדר טיפולים פרטי עם ג'קוזי.

מלון  ישרוטל ים סוף הוא מלון אידיאלי למי שחובב שקט ושלווה, ובעיקר למי שחובב צלילה וספורט ימי. המלון נמצא סמוך לשוניות האלמוגים היפות ביותר של חופי אילת, וצמוד למועדון צלילה. בנוסף מציעים כאן קורסי צלילה, סדנאות צלילה לילדים ולמבוגרים לא מנוסים, סיור צלילה לצוללים ותיקים במפרץ, וכן פעילויות נוספות כמו טיולי יום לפטרה ושייט באוניות פאר. המלון גם כולל פינוקים רבים, כמו חדר אוכל עם מגוון של מנות עשירות וטעימות, טרקלין בר, מסעדה ליד הבריכה ואפילו בית קפה של רשת ארומה. יש כאן גם מועדון ילדים, חדר עם משחקי וידיאו, בריכות שחייה, חדר כושר וספא מפנק ויוקרתי.


אודות מחבר המאמר

שאולי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.