אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל : ביטוח לאומי קארד מול ביטוח ישראכרט

אם אתם בדרך לחו"ל, בוודאי ישנם סידורים רבים ברשימה שלכם - עליכם לתאם את הנסיעה עם מקום העבודה (ולעיתים קרובות גם עם המשפחה), עליכם לתכנן את החופשה, לאתר ולתכנן מסלולי טיולים ולסמן את כול האטרקציות המרכזיות שאתם פשוט לא יכולים לפספס, לקבל רשימה של מה שהחברים או המשפחה מבקשים בדיוטי פרי, לבדוק את מזג האוויר המתוכנן כדי לדעת מה כדאי לארוז, ועוד ועוד. למרבה השמחה, ישנו סידור אחד שתוכלו לסיים במהירות, והוא הפעל האו רכישה של ביטוח נסיעות.

ביטוח נסיעות הינו ביטוח חשוב והכרחי עבור כול מי שיוצא לחו"ל. בין אם אתם יוצאים לנופש זוגי רומנטי קצר ביעד קרוב או לטיולי תרמילאים ארוך במקום מרוחק, ללא ביטוח נסיעות תאלצו להתמודד לבדכם אל מול מערכות בירוקרטיה בלתי מוכרות (ובשפה זרה) אם חלילה תזדקקו לסיוע רפואי, או לסיוע במקרים של גניבה או אובדן של המטען. ביטוח נסיעות גם מבטיח שלא תאלצו לשאת בהוצאות לבדכם, וכאן המקום לציין כי בחו"ל ההוצאות עבור טיפולים רפואיים עלולים להיות גבוהים מאוד. בארץ המבטחות העיקריות אשר מציעות ביטוחי נסיעות הן קופות החולים, חברות האשראי וחברות הביטוח הפרטיות. חברות האשראי מציעות ללקוחותיהן ביטוחי נסיעות ללא כול תשלום, והדבר הינו כדאי במיוחד - מדובר בפוליסות של חברות הביטוח הגדולות והוותיקות, ולכן זוהי עסקה כדאית במיוחד.

ביטוחי נסיעות של חברות האשראי מכסות, על פי רוב, נסיעות של עד חמישים וחמישה יום. מדובר בביטוחים בסיסיים, אשר יתאימו לרוב הנוסעים אשר בריאותם תקינה. בחלק מין המקרים הביטוחים הללו מתאימים רק עבור נוסעים עד גיל שבעים וחמש. אל הביטוחים הללו תוכלו להוסיף לעיתים, בתוספת תשלום ואל מול חברות הביטוח עצמן, כיסויים נוספים והרחבות לביטוח, כמו ביטוח גם לבן או לבת הזוג, או לחילופין לילדים, כיסוי עבור מי שנסיעתו אמורה לכלול ספורט אתגרי, עבור מי שנוסע עם ציוד יקר ערך, ועוד.

ביטוח לאומי קארד ניתן ללקוחות המחזיקים בסוגים שונים של כרטיסים מבית לאומי קארד - כרטיס בינלאומי, זהב, זהב עסקי ופלטינה. ביטוח לאומי קארד מעניק לכם, ללא תשלום, פוליסה איכותית של חברת AIG העולמית. הביטוח מכסה הוצאות רפואיות שונות, כולל אשפוז, ניתוחים והטסה רפואית, וכמו כן מעניק לכם כיסוי במצבים של אובדן אן גניבה של המטען, ביטול או קיצור של הנסיעה, ועוד. ביטוח לאומי קארד מציע שני סוגים עיקריים של פוליסות, האחת עבור לקוחות המחזירים בכרטיסי לאומי קארד בינלאומי ולאומי קארד זהב, והשנייה עבור לקוחות המחזיקים בכרטיסי לאומי קארד זהב עסקי ולאומי קארד פלטינה. פירוט הפוליסות של ביטוח לאומי קארד מופיע באתר החברה.

ביטוח ישראכרט ניתן ללקוחות המחזיקים בסוגים שונים כרטיסי החברה, וישנם כמה וכמה סוגים שונים של פוליסות, בהתאם לסוג הכרטיס שברשותכם. ביטוח ישראכרט מעניק ביטוח איכותי של חברת כלל בריאות (מקבוצת כלל ביטוח) בחינם. הביטוח מכסה הוצאות רפואיות, מטען, צד ג' ועוד את ביטוח ישראכרט יש להפעיל מחדש לפני כול נסיעה ונסיעה - וודאו שקיבלתם מספר פוליסה ומספרי טלפון ליצירת קשר בשעת הצורך


אודות מחבר המאמר

שאולי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.