אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אלגו טריידינג ומסחר עצמאי

לאחרונה אנו עדים למגמה ההולכת וגוברת של אזרחי ישראל שמתחילים לבצע מסחר עצמאי בבורסה על מנת להשיג מקור פרנסה נוסף. אם בעבר הישראלי המממוצע היה נותן לברוקר מקצועי לנהל את תיק ההשקעות שלו כיום אנו רואים כי האזרח הישראלי מעדיף לבצע מסחר עצמאי מאשר לשלם לברוקר על השירות שלו. אותו אזרח שמנהל את תיק ההשקעות שלו באופן עצמאי לא פעם משיג תשואות חיוביות יותר מאשר הברוקר.

כסוחר עצמאי עליך לדעת ולהפנים, על מנת להעלות את התשואות שלך עליך לנקוט במספר צעדים, צעד ראשון הוא הוזלת עמלות המסחר ושירותי המסחר שאתה משלם לבית ההשקעות בו מתנהל חשבון ההשקעות שלך, לא פעם תגלה כי אתה משלם מאות ואף אלפי שקלם בכול חודש בעבור עמלות הקניה \ מכירה של ניירות הערך ועבור השירותים השונים שאתה מקבל, לכן בצע משא ומתן עם בית ההשקעות או הצטרף לקבוצת רכישה ( פרטים נוספים בהמשך המאמר ) על מנת להשיג מחירים זולים יותר והטבות אטרקטיביות יותר. צעד שני השג לך את מערכת המסחר המתקדמת ביותר שתוכל להשיג וזאת על מנת להשיג יתרונות יחסיים רבים ככל הניתן לעמות משקעים אחרים שכל מטרתם , בדיוק כמוך , להרוויח מהמסחר בבורסה. המערכת המתקדמת ביותר שתוכל להשיג למסחר בבורסה היא מערכת מסחר אוטומטי - אלגו טריידינג - מערכת מסחר מעין זו מבצעת את פעולות הקניה ומכירה במהירות שיא תוך שמירה על ביצוע שיטת המסחר שלך,שיחרורוך מהישיבה הדרוכה מול מסך המחשב ומאפשרת לך מסחר על ניירות ערך נוספים במקביל.

זה המקום ליידע אותך אודות האפשרות לבצע מסחר עצמאי במסגרת חברות בקבוצת רכישה, החברות בקבוצה מאפשרת לך לקבל תנאי מסחר והטבות מסחר אטרקטיביות במיוחד כאשר אתה מבצע מסחר במניות ויתר ניירות הערך אשר נסחרים בבורסה הישראלית , כאילו אתה סוחר עם תיק השקעות גדול במיוחד ומבצע הקף גדול של קניה ומכירה של ניירות ערך - קיימת אף אפשרות לקבלת מערכת מסחר אוטומטי ללא תשלום ! 

הנך מוזמן לבקר בדף הבית והתנסות במערכת מסחר אוטומטי ללא תשלום ואף להצטרף לקבוצת רכישה בעניין מסחר עצמאי בבורסה.

מסחר אוטומטי זה Go4it 


אודות מחבר המאמר

Go4it , מסחר אוטומטי  - מתמחים במתן כל פתרונות המסחר האוטומטי לסוחרים בבורסה הישראלית, ניתן אף להזמין מערכות מסחר אוטומטי בהתמאה אישית.

Go4iTrader  - מערכת מסחר אוטומטי מתקדמת וחדשנית למסחר בבורסה, המערכת מתממשקת למערכת ה FMR שלך.

הנך מוזמן לאתר הבית להתנסות בחינם !

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.