אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים בגוגל – הדרך הנכונה

יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

אתרים יכולים להתקדם בצורה טבעית רק אם הם באמת יעברו אופטימיזציה אמיתית ומכוונת, הרי אופטימיזציה מכוונת הופכת אתר מכוון רלוונטיות לביטוי בו היינו רוצים להתקדם מה שהופך את האתר למקודם בצורה טבעית. העניין הוא שלפעמים זה לא מספיק ויש לדעת איך לקדם ואפילו איך לעשות אופטימיזציה לרמה שגוגל לא יחשוב שאנחנו מנסים לרמות אותו, אחרי הכול – הכול עניין של רלוונטיות יתרה על הביטוי.

קידום אתרים בגוגל - הדרך למעלה רצופה מכשולים רבים

כל אתר היה רוצה להתקדם על הביטוי שלו ולהיות במקום הראשון, אך כאשר מדובר בגוגל, זה לא כזה קל ויותר מזה – זה יותר קשה ממה שזה נראה. גוגל מקדם אתרים אשר לא רק תואמים רלוונטיות אלא גם דואגים לגולש ומקדמים אתרים לרוב אלו שמקבלים כמה שיותר קישורים טבעיים, מכוונים, סמכותיים ואף חשובים. קישורים הם לא הדבר היחיד ובטח לא הדבר הכי חשוב אבל יש לקחת אותם בסדר חשיבות גבוה בכל הקשור בנושא קידום אתרים בגוגל.

כל עסק היה רוצה להתקדם בצורה זו או אחרת בעולם העסקים, להתקדם ולנצח כל מתחרה ולקבל כל לקוח פוטנציאלי בתחום הענף שלו, חלק מהעסקים עושים זאת בעזרת יחסי ציבור ושיטות מדיה שונות, וחלקם הבינו את הנוסחה ­ועושים זאת בעזרת קידום אתרים אורגני בגוגל.

קידום אתרים בגוגל הינו מקצוע בפני עצנו רק בשנות ה2000, הרי לפני כן מי שהבין קצת את המערכת של גוגל ושל מערכות הקמת אתרים – ידע שבשביל להגיע למקום הראשון היה צריך בסך הכול להחליף כמה מילות מפתח בקוד והיה מופיע בצורה כמעט אוטומטית בעמוד הראשון בצורה מוחלטת. כיום – הדבר קיבל משמעות חזקה יותר, היום ישנם יותר מ200 סינגלים אשר מרכיבים את הקידום הכולל, קידום אתרים בגוגל התקדם מכמה מילות מפתח לכמה קישורים בודדים ועד למצב של אופטימיזציה מולשמת לאתר מבחינה פנימית להתאמה מוחלטת מול מנועי החיפוש בכולל.

קידום אתרים בגוגל - הבנת התהליך

קידום אתרים בגוגל הינו מקצוע שיש להבין, מקצוע שמורכב ממנו תהליך של הקידום, תהליך הבנייה ותהליך השימור. ככל שנבין יותר את משמעות הקידום ואת משמעות החיפוש של הגולשים בגוגל כך נבין מה להציג ומה הגולשים + גוגל אוהבים בצורה המושלמת ביותר בהתאם לתחום שלנו. בכל פעם שאנחנו מגיעים למצב של קידום אתרים בגוגל אנחנו צריכים להבין שאי אפשר פשוט לתת את מפתחות האתר שלנו לחברת הקידום ולקוות לטוב, יש לדעת את התהליך (כמעט) במלואו על מנת להבין את המשמעות של אופטימאליות למנועי החיפוש ואופטימאליות לגולשי התחום שלנו בגוגל ובאתרים השונים


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי מרשת אתרי אינדקס אתרים של 2Lazy2Type

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.