אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בריכות שחיה ביתיות - זהירות לא קונים בשום מקום

בריכת שחייה ביתית היא מותרות. בריכה בבית היא סמל סטאטוס. יש סוגים שונים של בריכות שחייה ביתיות – מבונות, תעשיתיות ועוד. אין ספק כי אם מתכננים בריכת שחיה כאשר מתכננים את הבית, חשוב להקפיד לשלב אותה במתחם הבית באופן שבו היא תיראה חלק אורגני מהנוף הסביבתי.

רבים מעדיפים לרכוש בריכות מוכנות, שניתן להציב אותן על משטח יציב במתחם הבית. בריכה מוכנה היא, לדוגמה, בריכה תוצרת אינטקס. מדובר בבריכות שחייה לדשא ולגינה, בריכות מתנפחות עם עמודי מתכת. יועצי החברה ונציגי השירות שלה ייעצו לכם ויתכננו עבורכם את הבריכה על פי הצורך, הרצון ומאפייני השימוש והמשתמשים. גם בריכות מוכנות מוצעות לצרכנים עם אפשרות חימום, משאבת סינון, תאורה , חלקי חילוף מקוריים ושירות הדרכה.

זהירות לא קונים בשום מקום

גם אם וכאשר בונים בריכות שחיה ביתיות על פי כל תקני האיכות והבטיחות המחמירים, עדיין את הביטחון העיקרי מעניק מה שמכונה 'הגורם האנושי'. כאשר בריכת שחיה בביתכם היא בבחינת עובדה מוגמרת, חלה עליכם, ההורים, אחריות עצומה לשמירה על ילדיכם. בריכה היא מקום שנועד לכייף ולהנאה אבל היא גם מקום שמועד לפורענות. עליכם לוודא כי הגישה לבריכה חסומה בפני ילדים קטנים; לא לאפשר שהייה בה ללא פיקוח והשגחה רצופים של מי מכם; שמירה קפדנית על הניקיון וההיגיינה של המים ושל סביבת הבריכה.

בריכות מתועשות מפיברגלאס או ממתכת מגלוונת עם יריעות ויניל הן זולות יחסית לבריכה מבונה. על מנת להעשיר ולהעצים את חוויית השהייה בבריכה ביתית אפשר לשדרג ולשכלל אותה על ידי הוספת ג'קוזי, חימום, תאורה ועוד.

בריכת שחייה מיועדת, כמובן, בעיקר לחודשי הקיץ החמים. חשוב לציין, כי יש לתחזק אותה גם בחודשים הארוכים שבהם לא נעשה בה שימוש. כשהיאה ריקה היא עלולה להוות מוקד ללכלוך. בריכת שחיה תעשייתית שאינה גדולה מומלץ לכסות היטב כאשר היא אינה בשימוש ובכך להגן עליה מפני פורענויות מזג האוויר.

מבחר עשיר

השוק מציע לכם מבחר גדול ועשיר של בריכות שחיה. לפני הקנייה מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום בריכות שחייה ביתיות. גלשו באתרים שונים, היחשפו לסוגים השונים, ליתרונות ולחסרונות שבכל אחד מהם, במחיריהם ובעיקר – שבו וחשבו האם בריכת השחייה שאתם מתכננים לבנות או לרכוש לביתכם אכן תשמש ותשרת אתכם ואת ילדיכם או שהיא תיוותר כאבן ( או כחומר אחר) שאין לה הופכין.


אודות מחבר המאמר

איתור נזילות מים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.