אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקמת אתרים – בניית אתרים בצורה נכונה

חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

הקמת אתרים מקצועיים לאינטרנט זה הרבה יותר מכמה קודים בדפי HTML, הקמת אתרים בצורה מקצועית אמורה להיעשות בצורה שתיהיה מותאמת גם לגושים וגם למנועי החיפוש. מנועי החיפוש לא דורשים הרבה אבל הם דורשים יחס, ויחס ניתן לתת למנועי החיפוש רק בעזרת קודים בצורה מותאמת ומכוונת למטרה, ישנם כמה וכמה סיגנלים שצריך לדעת לפני שרצים להקים אתר באינטרנט.

הקמת אתרים – קודם כל הגולשים

למען אתר אופטימאלי לגולשים יש להבין מה הצורך שלהם, מה הרצון שלהם כאשר הם מחפשים משהו בהקשר לתחום שלנו, למען כך עושים מחקר מילות מפתח מקיף בגוגל בשביל לדעת מה הביטויים המדוייקים שהגולשים מקלידים כאשר הם מחפשים בהקשר לתחום ולענף שלנו. לאחר מחקר מילות מפתח מדויק ניתן לבנות את האשכול הנושאי הראשון שלנו באתר, כלומר – הבר ניווט העליון / הראשי למען הביטויים החשובים ביותר בענף.

הקמת אתרים – איפה התוכן?

תכנים של אתרים רבים מוקפים בתמונות בלבד, יש לדעת איך לעניין את הגולש אמנם בתמונות אבל גם לדעת להגיש לו את כל המידע שניתן לבקש הסובב את התחום שלנו, הקמת אתרים בצורה נכונה תקים לנו קודם כל את הבר ניווט ולאחר שבחרנו אנחנו כותבים (או שוכרים כותב תכנים מקצועי) למען לפחות 300 מילה לכל עמוד תוכן שיש לנו באתר. כל עמוד שיש לנו באתר חייב להכיל את מילות המפתח החשובות אשר קשורות לאותו עמוד ספציפי, לא להציף, לא להדגיש יתר על המידה, לא לחשוב שגוגל אידיוט! גוגל יודע מה הוא מחפש ולמען האמת – זה בדיוק מה שהגולש מחפש, ככל שנקלע יותר למטרת תוכן איכותי ומרובה בעניין התחום שלנו – כך גולש יישאר יותר וירצה לדעת יותר וכך כמובן גם גוגל יידע שאנחנו אופטימאלים לגולשים.

עיצוב אתרים – חשוב?

כאשר גולש נכנס לאתר שלנו הדבר הראשון שמושך אותו זה לא המילים היפות והשיווקיות שלנו, אלא בעצם אלו אותם צבעים שנותנים לו את ההרגשה שמא "נוח לי לשוטט באתר ללא כאבי עיניים" או שמא "הצבעים הללו חזקים מידי בשבילי – אני הולך". מעצב גרפי מקצועי אמור להפוך את האתר לנגיש במיוחד לגולש, מעצב גרפי לרוב יודע את העבודה משום שלאחר כל אתר שמעצב מקים – הוא לרוב לוקח לעצמו את הרשות לבקש דוחות סטטיסטיקות של האתר, האם הגולש יצא מהר מידי, האם הגולש הבין ואהב את הנוחות שבגלישה.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי מרשת אתרי אינדקס אתרים של 2Lazy2Type

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.