אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הצרכנים הגדולים

הצרכנים הכי גדולים כיום הם הילדים הן בביגוד הן באוכל ובציוד משרדי בפרט.

כאשר הילדים שלנו יוצאים לחופשת הקיץ הארוכה , חודשיים לא מעט. אנו ההורים נאלצים להתמודד עם כמות צריכה מצדם יוצאת דופן ואנחנו בעצם הכספומט שלהם.

ילדנו קונים כל דבר אפשרי ואנחנו נותנים להם וזאת למה , על מנת להוריד מאתנו כאב ראש נוסף כיצד להעסיק אותם בחופשה הארוכה, אז אנחנו קונים להם צעצועים ואחר כך גם בגדים כי יש ימי הולדת ועוד כמה אירועים עוברים לאוכל כי שמשעמם אז אוכלים ובמה מקנחים ? בציוד לשנה הבאה.

 אז אנו מגיעים עם הילדים שלנו לאחת החנויות לציוד-משרדי וקונים כמעט כל דבר אפשרי, עפרון, מחק ואם אפשר גם שולחן חדש, ילקוט, כיסא ולא נשכח גם קלמר מעוצב.

אט אט מתבזבזים להם המזומנים אבל ככה אולי הילדים מעט שקטים ואז אנו מתפנים לעבדות שלנו שגם הן כרוחות בהוצאות.

דיו למדפסת הוא אחד מן המוצרים שנרכשים הכי הרבה בשוק בקרב מבוגרים, בעלי עסקים, אנשים פרטיים שאוהבים להדפיס ועוד ועוד.

ראש דיו עולה בממוצע 200 שקלים שלא בכלל לא מעט ואם הצריכה בו מרובה הוא נגמר חיש מיד.

ואם אתה בעל עסק אז בכלל אתה משתמש במדפסת גדולות המצריכות אותך בקנייה של טונר למדפסת שבממוצע עולה 300 שקלים, הוצאות מרובות יש לצרכנים היום , אבל אנו חיים בעולם כזה שלא מאפשר לנו לפעול אחרת לצערנו.

אז אם אתם רוצים בכל זאת קצת לחסוך, תעשו חושבים , איפה אפשר לחסוך ועל מה אפשר לוותר ופשוט לא לקנות , כי אם נבזבז בלי הבחנה נכנס לבעיה ואיך יישאר לנו לשנה הבאה.

תעשו סקרי שוק ותעברו בין החנויות השונות לפני הרכישה הגדולה ואולי תצליחו לצמצם את ההוצאה הגדולה, ולפעמים לא צריך ללכת רחוק או לחנות הכי "מפוארת" שיש אלא פשוט לקנות בקצה השכונה, במחירים טובים וחסכוניים שישאירו לך עוד רווחים ואולי תוכל לרכוש עוד ועוד דברים כי אם כבר לבזבז אז עדיף על כמות יותר גדולה, תעבדו בחוכמה עם הכסף שלכם והוא יחזיר לכם טובה, גם דיו לא מקורי יעשה לכם את אותה ההדפסה.


אודות מחבר המאמר

ספיר קוסקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.