אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואת מלונות: המלון הסקוטי מול מצפה הימים מול יערות הכרמל

אנו עומדים לבצע השוואה מעניינת בין שלושה מלונות בוטיק ברמה גבוהה. כל אחד נמצא במקום שונה, ולכן לכל אחד אופי שונה וצביון המיוחד רק לו. שניים מהמלונות, אמנם, משתייכים לאותה רשת מלונאות ונופש, יחד עם זאת הם שונים מאד זה מזה כפי שמיד נראה. גם המיקום הגאוגרפי של כל מלון נותן את יתרונותיו ו/או חסרונותיו, אך כל לקוח פוטנציאלי יוכל למצוא באחד ממלונות אלה את החופשה המתאימה לו.

השוואה בין בתי מלון היא פעולה חשובה שתמיד כדאי ורצוי לבצע לפני היציאה לחופשה, גם אם מדובר בחופשה משפחתית במלונות רגילים. כדאי לוודא שהמלון מציע את השירותים שהלקוח מעוניין בהם כדי למנוע מהלקוח את האכזבה ועוגמת הנפש אחרי שהחופשה כבר החלה. אך כשמדובר במלונות בוטיק – סביר להניח שאכזבה לא תהיה, מפני שאלה במיוחד מציעים את החופשה המושלמת. חשוב לדעת מראש שהמחירים שגובים מלונות הבוטיק גבוהים יותר ממלונות רגילים, וגם את זה צריך לקחת בחשבון לפני הזמנת החופשה.

המלון הסקוטי בטבריה

המלון הוקם במבנה ששימש כבית החולים הראשון שנבנה בטבריה, כך שכבר ההיסטוריה של המבנה היא מעניינת. חלק מהחדרים של המבנה המקורי נשמרו ושופצו או שוחזרו ובנוסף נבנו חדרים חדשים ומודרניים. המלון הסקוטי בטבריה מציע מבחר מגוון של טיפולי ספא הכוללים טיפולי מסז' שונים, טיפולי באבנים חמות המתבססים על תורות ואמונות עתיקות וטיפולים בשמניים מיוחדים. בתחום הקולינרי מצטיין המלון הסקוטי בטבריה במיוחד ומציע מגוון עשיר של מסעדות וברים שיתאימו ללא ספר לכל חך. למען נוחיות האורחים, מוגדר המלון כמלון ללא עישון, וקיימת הקפדה על איסור שימוש בטלפון סלולרי בשטחים הציבוריים של המלון.

מלון מצפה הימים

שמו המלא של המלון הוא "מלון ספא מצפה הימים". ככזה, גולת הכותרת של המלון היא טיפולי הספא ברמה גבוהה במיוחד שמציע המלון, והמדיניות הכללית של המלון היא ירוקה, דוגלת באורח חיים בריא ומאוזן – הן בגוף והן בנפש. מלון מצפה הימים מציע חוויה אקולוגית שכל כולה הרמוניה ואיזון של האדם והטבע. החל מחוות בריאות המעניקה טיפולי גוף ונפש, דרך טיפולי יופי וקוסמטיקה טבעיים ועד צפייה והשתתפות בסדנאות אומן. מלון מצפה הימים פותח את דלתותיו בפני אורחים מגיל 10 ומעלה, כך שאינו מתאים לחופשה משפחתית עם ילדים קטנים ו/או תינוקות. מיקומו בין הרי הגליל העליון נותן לו שקט ושלווה גליליים נדירים.

יערות הכרמל

מלון "אחוזת יערות הכרמל" ממוקם על מדרון הר הכרמל על אם הדרך לחיפה. מיקום זה הוא מצוין עבור מי שגר ברוב חלקי הארץ, שכן לא מדובר בנסיעה ארוכה מאד מהמרכז ואפילו מצון הנגב. זהו יתרון גדול מאד עבור מי שגר באיזורים אלה ומעוניין לצאת לסוף שבוע בלי לבזבז זמן יקר בנסיעות. מלון יערות הכרמל מציע מגוון רחב ועשיר של טיפולי ספא ברמה גבוהה על ידי מטפלים מעולים וסדנאות בריאות המועברות על ידי מומחים בתחומם. האירוח במלון יערות הכרמל הוא על בסיס פנסיון מלא בלבד והחדרים מתאימים לזוג נופשים בלבד כך שאין אפשרות לנפוש כאן במסגרת משפחתית עם ילדים ו/או תינוקות.


אודות מחבר המאמר

שאולי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.