אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק העסק לא רק למקצוענים

 

שיווק העסק לא רק למקצוענים

על מנת ששיווק העסק שלך יהיה בנוי נכון עליך לעשות שימוש בכלים הנכונים. כל בית עסק מעוניין להגדיל את רמת התפקוד שלו מול לקוחות קיימים וכן את איכות הביצוע שלו מול לקוחות אופציונליים ללא קשר לטיב בית העסק, למוצר אותו הוא משווק או לשירות אותו הוא מעניק. מערכת של שיווק עסק בעולמנו כיום חייבת לעשות שימוש במרחב האינטרנט. מדובר על כלי משמעותי עבור הגדלת נפח העסקים היוצאים לפועל ובכלי מצוין עבור פרסום ושיווק, שאם מתבצע נכון מאפשר את הגדלת מעגל הלקוחות באופן יוצא מגדר הרגיל.

מערכת לניהול קמפיינים ושמירת קשר רציף עם לקוחות הינה מודל שמקנה לבית העסק להתחיל לפעול בה ללא סרבול של התקנת חומרות למיניהן וללא צורך התנהלות כבדה מול שרתים. הדיוור האלקטרוני הקיים כחלק מהשירות של מערכת זו הינו כלי עבור הגדלת מאגר הלקוחות. הדבר מתבצע על ידי שיווק עסק בצורה נבונה: מדובר על פילוח ברמה מדויקת של רשימת התפוצה של בית העסק, העברת אינפורמציה מדויקת המתאימה עבורם במיוחד ועבור צרכיהם.

כיצד הופכים לקוח פוטנציאלי ללקוח אקטיבי?

שיווק עסק נכון מבוסס גם על שליחת עיתוני מידע המוכרים בשמם ניוזלטרים וכן שליחת מסורנים, הווה אומר, הודעות טקסט אל הטלפונים הסלולריים של מאגר הלקוחות. כל שירות יכול להיות מוצע לכל לקוח בהתאם לכלי בו הוא עושה שימוש: התנהלות בדואר האלקטרוני או שימוש במכשיר הסלולרי. כאשר ניתנת ללקוח האפשרות לשימוש במוצר או בשירות המתאים לו ומוגש לו, מה שנקרא, "כמעט עד הבית" (על ידי מיילים ועל ידי SMS) הוא יכול לבצע בקלות ובנוחות את הזמנת המוצר או השירות, ההשפעה של ניהול נכון זה מעלה את אחוזי המכירות.

מערכת ניהול אינה קשורה למספר הלקוחות

שיווק עסק מחויב בכל עת, גם אם מדובר על לקוחות בודדים בלבד וגם אם מדובר על מספר לקוחות עצום ונרחב. זה לא משנה, נהפוך הוא, יש לעבוד נכון מהיסוד על מנת להגדיל את מספר הלקוחות ואין להקל ראש בשימוש במערכת נבונה ויעילה עבור תקשורת אקטיבית עם הלקוח.


אודות מחבר המאמר

MyBusiness.co.il מערכות תוכנה לארגונים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.