אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השקעות נדל"ן בארה"ב | נדל"ן בארה"ב

 

השקעות נדל"ן בארה"ב הפכו להיות הלחמנייה החמה של שוק ההשקעות בשנים האחרונות. מרכיבים רבים הופכים את ההשקעה לרווח כמעט בטוח – ונאה – הכולל גם הכנסה חודשית מטעם השכירות, וגם בעלות על נכס שערכו צפוי לעלות באופן ניכר בשנים הקרובות.

אי לכך, משקיעים רבים, רבים מהם ישראלים, ממהרים לקחת חלק בהתרחשויות, ולרכוש נכס להשקעה בארה"ב. הנכסים הם על פי רוב דירות או בתים, אשר בעליהם לא הצליחו לעמוד בתשלומי המשכנתא בגינם או שמסיבה אחרת בחרו להחליף את תשלומי המשכנתא בתשלומי שכירות חודשיים. פעמים רבות ניתן לרכוש נכסים נדל"ניים שעוקלו על ידי הבנקים, במחירים נמוכים משמעותית אף ממחירי השוק בימים אלה בארה"ב.

כל אלה הופכים את ההשקעה בנדל"ן בארה"ב לאפיק שהוא רלוונטי כמעט לכל מי שיש לו כספים פנויים להשקעה, גם אם הסכומים אינם גבוהים מאוד. עם זאת, מי מאיתנו שאינו מנוסה בהשקעה בנדל"ן – יכול וחשוב שילמד מספר כללי אצבע להשקעה נבונה בנדל"ן. הבאנו לכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור השקעה נבונה בנדל"ן בארה"ב.

האם כל נכס נדל"ן בארה"ב הוא השקעה רווחית?

כיום, מחירי שוק הנדל"ן בארה"ב בשפל שלא ניראה כמותו בעשור האחרון. אם כן, כל מחירי הנדל"ן בארה"ב צפויים להתחיל לעלות, ההערכות מדברות על תחילתה של עלייה במחירי הנד"לן בארה"ב בקרוב, אולי אף בשנה הקרובה.

עם זאת, ישנתם נכסים שצפויים להניב תשואות גבוהות יותר מאחרים. ראשית, חשוב לדעת, שלא כל המדינות והערים נפגעו במחירי שוק הנדל"ן שלהן באותו האופן, ומכאן שיש שווקים שמחירי הנדל"ן בהם נמוכים יותר ויש כאלה שפחות. בנוסף, ישנם מרכיבים דמוגרפיים, חברתיים, ואחרים, המשפיעים על העלייה האפשרית בערכי הנדל"ן ועל מחירי השכירות החודשית שתוכלו לקבל עבור הנכס שלכם. מרכיבים כאלה לדוגמה הם איכות האוכלוסייה המתגוררת בסמיכות לנכס שאתם שוקלים לרכוש, אפשרויות התעסוקה, הלימודים והחינוך באיזור, עלות השכירות, ועוד.

איך אוכל לבחור נכס "טוב" להשקעה?

השקעה בנדל"ן, או בכלל השקעה בסכומים גבוהים כל כך, דורשת הרבה ידע ונסיון. לכן, על מנת לבחור נכס נדל"ני איכותי לרכישה, מומלץ להיוועץ באיש מקצוע. סוכן נדל"ן שמכיר את השוק, יידע להציע לך מידע רב, אלטרנטיבות רבות, ושירותים נוספים (כמו תחזוקת הנכס לאחר רכישתו, ואיתור שוכרים פוטנציאליים) לאחר בחירת הנכס לרכישה. עם זאת, מומלץ להשקיע זמן בלימוד הנתונים הנדרשים לבחירת השקעה איכותית ולא להסתמך רק על דעתו של איש המקצוע.


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר הוא מומחה להשקעות נדל"ן בארהב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.