אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ג'יפ- הרכב שכבש את ישראל

הג'יפים התחילו לקרוע את כבישי ישראל החל משנות ה-90, כאשר מעמדם עלה והם הפכו לסמל סטטוס. יותר ויותר אנשים החלו לרכוש ג'יפ מסוגים שונים, העיקר הגודל, החוזק והיוקרה. לרכב הג'יפ כמובן ישנן מעלות נוספות פרט להיותו סמל סטטוס.

 

רכב הג'יפ חזק יותר מרכב רגיל, גובהו ועוצמתו מאפשרים לו לשלוט טוב יותר בנסיעות כביש, אך לא רק, הג'יפ בעיקר מיועד לאנשים שאוהבים נסיעות שטח, שאוהבים לטייל ואוהבים להתנסות במסלולים טבעיים ומדבריים.

כך שהג'יפ הפך בשנים האחרונות לכלי הרכב האהוב בישראל. אנשים רבים כיום ממהרים להסתכל קודם כל במחירוני הג'יפים לפני שהם פונים להסתכל על מחירי מכוניות פרטיות, גם אם הרכב מיועד אך ורק לנסיעת כביש.

התחושה והחוזק שהג'יפ מעניק לבעליו הינה אימננטית, ומי מאיתנו ובייחוד בישראל לא אוהב לחוש חזק ועוצמתי.

 

אולם נשאלת השאלה איזה ג'יפ לקנות?

 

ישנם הרבה סוגים של רכבים מסוג ג'יפ, ג'יפ מנהלים, שטח, כביש, קטנים גדולים, עם חמש דלתות או שתי דלתות בלבד. גבוהים נמוכים ועוד ועוד. כך שהיצע הג'יפים יכול לענות בצורה נכונה על הביקוש של האנשים בהתאם לאופיים ולצרכיהם.

 

אין זה סוד שבתרבות הצריכה של היום, אנו מחפשים גם רכב אשר ייצג אותנו, כך שיעביר מסר גם על מי שאנחנו ומה שאנו מסמלים כפי שגם הרכב מסמל עבורנו. חברות הרכבים הבינו את הצורך הזה ולכן ישנם כל כך הרבה סוגים ודגמים של ג'יפים שונים. על מנת שכל אדם יכול להתחבר לרכב אחר, ויחוש כי הרכב מסמל אותו בצורה נכונה. רכב מסוג ג'יפ מעביר כיום סימנים רבים, סטטוס, כסף, עוצמה וסטייל. כך שזו הסיבה העיקרית בגינה אנשים מעדיפים לרכוש ג'יפ על פני רכב פרטי. החשיבות שיש היום לרכבים ולתרבות הצריכה גדולה ואנשים הפנימו לחלוטין את תרבות הצריכה המערבית ונוהגים לפיה. לפני שאתם שוקלים לקנות ג'יפ אנא ממכם בדקו נכון את מחירוני הרכב ומחירי היד- השנייה.


אודות מחבר המאמר

שלום שמי אביתר!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.