אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אינפורמציה מעניינת על נייד המתאים למבוגרים

אינפורמציה מעניינת על נייד המתאים למבוגרים

 

ידוע כי בעקבות התפתחות הטכנולוגיה של מכשירי הטלפון, ישנם הרבה אנשים בקרב האוכלוסייה המבוגרת אשר נתקלים בבעיות תפעול של המכשירים החדשים, וזאת בשל חוסר התמצאות בעולם הטכנולוגיה העדכני. וכמו כן בשל בעיות רפואיות שונות כגון: בעיות שמיעה, בעיות ראייה ועוד... אך חשוב לדעת כי קיים טלפון נייד למבוגרים אשר עונה על בעיות אלה ובנוסף מותאם בצורה אופטימאלית לאוכלוסייה זו.

מאפייניו של הנייד הפשוט חכם PhoneEasy

כאמור, קיימות בעיות רבות בקרב אנשים בגיל מופלג, אשר מקשות על אנשים אלה בשימוש של מכשירי הטלפונים הניידים החדישים, ולכן הושק מכשיר טלפון נייד למבוגרים אשר מקל בצורה משמעותית על אוכלוסייה זו, ואף עוזר למבוגרים בשעות חירום.

אחד המאפיינים היותר חשובים אשר נמצאים במכשירים אלה הינו מתמקד בפן הביטחוני, ובא לידי ביטוי בעזרת כפתור חירום, אשר בשימוש של כפתור זה למעשה תופעל אזעקה לפי הווליום שבו הוגדר המכשיר, ולאחר מכן ישלחו הודעות אל חמישה מספרים אשר הוגדרו מראש עם מיקומו המשוער של המכשיר, מכשיר זה מבצע זאת באמצעות תוכנת איתור מיקום אשר המפעילה הסלולרית צריכה להתקין בו. כאשר את ההודעה יקבל הצד השני אליו נשלחה ההודעה עם קישור למפות גוגל, לאחר מכן המכשיר יבצע התקשרות אל חמשת המספרים שהוגדרו מראש, עד שיתקבל מענה מאחד מהם, כאשר זה יעבור למצב דיבורית באופן אוטומטי. בנוסף לאלה קיימת פונקציה מועילה מאוד בשם ICE (ראשי תיבות של In Case of Emergency). אשר מאפשרת הזנת נתונים כמו: תעודת זהות, רגישות לתרופות, סוג דם ועוד...

מבחינה ויזואלית

מכשירים מסוג זה מאופיינים ב-כפתורים גדולים עם רווחים גדולים בניהם אשר מקלים על המשתמש בזיהוי המקשים. כמו כן, ניתן למצוא במכשירים אלה מסך עם צבעים חדים וברורים, כאשר ישנה אופציה להגדיר לו סטים שונים של צבע. כשאחד מהם מותאם במיוחד לעיוורי צבע ובכך מקל על זיהוי המלל. כמו כן, ניתן להגדיר את הכתב במכשיר זה בגדלים שונים כמו גדול\ענק.

מבחינת שמיעה

מכשירים מסוג זה מאובזרים במערכות שמע  מתקדמות אשר עוזרות בתחום זה, מאחר וקיימים אנשים מבוגרים רבים עם קשיי שמיעה אשר נעזרים במכשיר שמיעה. ולכן בניידים מסוג זה הותקן סליל השראה מגנטי שאינו צורך זרם, כך כשנכנסת שיחה ובעל המכשיר מצמיד את הנייד למכשיר השמיעה, הנייד באופן אוטומטי מזהה את ה-מכשיר שמיעה ומשדר השראה מגנטית, שמכשיר השמיעה מתרגם לצלילים.

למידע על המשווק של מכשירי דורו


אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור

למידע על המשווק של מכשירי דורו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.