אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת מתנה לאישה

 

מה נשים רוצות? כשזה נוגע לבן זוג, הדרישות הן רבות: חכם ומצחיק, רגיש אך יחד עם זאת יציב, עדין אבל בעל סקס-אפיל, והרשימה עוד ארוכה. אבל כשהשאלה הזו נוגעת לתחום המיוחד הזה שנקרא מתנה לאישה, התשובה עדין קרקע בתולה ולא נמצאה לה תשובה מספקת. בסקירה זו אשתדל להעלות מספר רעיונות אפשריים.

מנקודת מבט נשית, ככותבת המאמר, אני יכולה לומר בלב גלוי שאבני חן הם חבריה הטובים של האישה. זוהי המתנה האולטימטיבית, שכן עוד לא נולדה האישה ששרשרת או עגילים מאהוב ליבה לא גרמו לה להרגיש טוב יותר. בשוק ישנם שפע מוצרים בטווח מחירים רחב ומגוון המתאים לכל כיס.

נקודה חשובה שיש לציין בבחירת תכשיט, אך היא נכונה גם לכל מתנה שתרכשו, השקיעו זמן ומחשבה בבחירתה. נסו להכנס לנעלים אחרות, אולי כדאי שתתתרגלו מעט דמיון מודרך, ושאלו את עצמכם: מה הייתי קונה אם הייתי במקומה? אל תהססו להתייעץ באחרים. שאלו לדעת אדם שקרוב אל בבת עינכם, הוא מכיר אותה, והמלצתו עשויה להתגלות כמועילה ואפילו כמציאה של ממש.

מעבר לכך, הקפידו לבחור מתנה שתתאים לאופיה של האישה. נשים נועזות ישמחו לקבל מתנות נועזות: נסו לפנק אותן בכובע בעל צבע ססגוני ובולט לעין. לעומת זאת, נשים שהן מופנמות יותר יתקשו לקבל משחקי פורפליי חושניים. חוסר טאקט יעלה לכם, רבותיי הגברים, במחיר כבד!

טרנד חדש בשוק המתנות מסתמן כמגמה עולה - טרנד הערכות. ערכה ל- Sweet sixteen, ערכה למתגייסת, ערכה למשתחררת, ערכה לזו שמתחילה את הלימודים, ערכה למסיבת רווקות, ערכה להולדת התינוק ואפילו ערכה לגיל הזהב. מילת המפתח- ערכה! חשבו על קונספט מסויים, הכינו שקית יפה או קופסא מושקעת, והחלו למלא אותה בפריטים קטנים בעלי שדה סמנטי דומה לנושא שעליו החלטתם. לדוגמא, בערכה להולדת התינוק תוכלו לשים מוצץ, סיכה לראש לתינוק, מגבת קטנה, צעצוע. במתנות מסוג זה ההשקעה מורגשת באופן בולט, ולכן הכרת התודה עבורה תהיה גבוהה מאוד.

לפיכך, ניתן לומר שהאופציות לרכישת מתנה לאישה רבות ומגוונות. כל מה שנותר לעשות הוא לצאת מקו המחשבה הרגיל, ולחשוב בגדול. אתרי אינטנט רבים מציעים מגוון רחב של מתנות שמתעדכן מידי יום. חלק מן האתרים מציעים גם לרכוש מוצרים און-ליין, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין, לחכות, לעטוף - והרי לכם מתנה שהיא שופרא דשופרא.


אודות מחבר המאמר

Bips - ככה עושים קניות ברשת.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.