אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פורטל TOSTUDY נקודות חשובות בהקמת אתרים עסקיים

 

עסקים קטנים כגדולים לא תופסים אזימוט על המפה כל עוד הם לא בונים להם אתר משל עצמם ותופסים נוכחות בחלל הוירטואלי ברשת. בפועל, מי שאין לו אתר או מספר אתרים תומכים לעסק אינו מצטרף לישורת העסקית כמו שהמתחרים האחרים עושים; המשמעות היא פחות מגרש לשחק עליו – שזה אומר פחות לקוחות, פחות מודעות, נגישות, הכנסות. בניית אתר לעסק מחייבת הוצאה כספית התחלתית וכן הוצאות שוטפות לצורך תפיסת נפח אחסון או רכישת דומיין, וכן ניהול תוכן או קידום אתר מקצועי למרות כל ההוצאה הזו שנאמדת באלפי שקלים, זו הדרך שבה נוהג כיום העולם.

השקעה כספית עם תשואות ותנובות ההשקעה הכספית הזו היא ללא ספק אחת החשובות והמשמעותיות שתעשה החברה באשר היא. למרות החשיבות הבסיסית הגדולה בעניין, זה עלול ליפול או לקום בעקבות ניהול כושל ובחירת פורמט לא מתאים לאתר. דרך אותו אתר, ניתן לא רק לתמרן בתכנים ולפעול לקידומו, אלא גם לקרוא את תנועת הגולשים ולהבין לאן נושבת הרוח, להתאים אותו על פי הגולשים.  אתר עסקי כאתר תדמית  רבים אינם מצודדים באתר תדמית כדי לקדם עסק, ויש לצד העניין נימוקים, שכרוכים במטרה של האתר. אם הכוונה היא להשקיע באתר קטן שיהווה את כרטיס הביקור של הגולשים – יש בו תוכן יבש וקבוע עם פרטי העסק – זה טוב ויפה, אולם לא כאתר המרכזי של העסק, שבו יש תכנים מתחלפים בכתיבה שיווקית, עניין ואטרקציה שמושכת גולשים.  איך לעשות שיווק ופרסום אתר עסקי באינטרנט הרושם הראשוני חייב להיות טוב – לכן עמוד הבית צריך להיות מושך, כמו גם דפי הנחיתה השונים באתר. עם אותו התוכן רצוי לעשות קידום ממומן או אורגני באמצעות חברה לקידום אתרים. כאשר האתר מונח בידיים מקצועיות, הדרך למעלה סלולה. 


אודות מחבר המאמר

אני דוד דגן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.