אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תפירת שמלות כלה

 

זו את שמתחתנת, את שהולכת לעמוד תחת החופה ואת שעומדת ללבוש את שמלת הכלה היפה ביותר, רק משום שמתאימה לך אחת כזו. את יכולה להפליג בדמיון לעבר מחוזות שונים וסגנונות שמלות כלה, ובפועל לגלות שאת השמלה שלך אולי את צריכה להמציא בעצמך. אפילו אם אין לך נגיעה לעולם עיצוב או סטיילינג, עדיין ניתן ללכת לתופרת שמלות כלה על מנת שתרכיב את הדגם הרצוי, ותתאים אותו לגופך. תופרת שמלות כלה יכולה גם "לתפור" את המחיר על פי התקציב שלך לשמלה, נותר רק למצוא את התופרת.

הכלה בחוד החנית את הכלה תמיד מלווים: ההורים שמלווים בדרך לחופה, השושבינים והשושבינות, החברות הטובות והאחיות במסיבת הרווקות, ועתה גם החברים הסטייליסטים שלך שמלווים אותך גם בתהליך בחירת השמלה ועיצובה. כך ישנה תשומת לב מירבית לכלה. כשהולכים לתופרת, מבינים ליווי מה הוא – התופרת אמורה להבין את הכוונה של הכלה לגבי הדגם, סוג הבד, איך זה נופל על הגוף. גם התופרת עצמה מעניקה ליווי מקצועי ואחריות עד למועד החתונה.

דורות של תופרות שמלות כלה תופרות לשמלות כלה או תופרים אלו אנשים שיש להם חוש עיצובי לעילא – ולעתים אפילו מעצבים בזכות עצמם שמלות כלה וערב. במהלך הזמן, מצטברות שמלות כלה בחנותה של התופרת, ואפשר לנסות ולמדוד את השמלה המתאימה ביותר. על סמך הדגם – אפשר לבנות שמלה מפוארת שמותאמת לכלה – גם מבחינת הצבעים.

תופרת גם אביזרים נלווים היתרון שיש בסיועה של תופרת שמלות כלה הוא שניתן לעצב קו יחודי של שמלת כלה ואביזרים נלווים, כמו למשל הינומה וכפפות. לתופרות ישנן לרוב אתר אינטרנט או לפחות קטלוג שבו ניתן לעלעל ולקבל את הרושם הכללי לגבי הסגנון המוצע על ידה.


אודות מחבר המאמר

איש תוכן וקופירייטר כותב תכנים לאתרי ביטוח רכב, לימודים, עורכי דין

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.