אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוח נסיעות לחו"ל וספורט חורף

 

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל קיימות כבר הרבה זמן והן לכשעצמן מגיעות ללא הרחבות כלשהן מה שיוצר מקרים רבים שבהן המבוטח איננו מכוסה. המקרים שאינם מכוסים הם אלו אשר בהם הסיכון שמשהו יקרה הוא גבוה יותר, כגון עיסוק בספורט אתגרי, מצבים רפואיים קודמים וכו´, ועל כן חשוב מאוד לבדוק את הפוליסה לפני שיוצאים לטיול המתוכנן לבדוק שהיא אכן מכסה את היקף פעילותכם.

מה כדאי לבדוק נוסעים רבים לוקחים פוליסת ביטוח נסיעות סטנדרטית בצורה אוטומאטית מחברת האשראי שלהם, מה שרבים מן הנוסעים אינם יודעים הוא שהרחבות אלו ואחרות אינן כלולות בפוליסה שבידם, אך בצדק זה, שכן מרבית הנוסעים אינן צריכים יותר מהסטנדרט. יוצאים מן הכלל ברוב המקרים הינם אנשי עסקים שכן הפוליסה שלהם מגיעה ממקום העבודה ופוליסה זו מכסה עבורם את ספורט החורף. על כן מומלץ לבדוק מה בדיוק כלול בפוליסה. אז למה לי הרחבה לספורט חורף? חשוב להבין שפגיעה במהלך ביצוע כל פעילות שנופלת לתוך קטגוריית ספורט חורף עלולה להתפרש לסכומי כסף גדולים, לדוגמה: פגיעה פשוטה כגון שבר עלולה להוביל לחילוץ מן המקום והסעה לבית חולים קרוב, זה לא נשמע הרבה כי אנו מורגלים לנוחות שבארץ, אבל בחו"ל, פעולות כאלו יכולות לעלות אלפי דולרים! בפגיעות רציניות יותר אשר ידרשו טיפול של מומחה במקום (מנתח וכו´) – עלותם יכולה להגיע לכמה עשרות אלפי דולרים.

אז מה זה כולל? הרחבה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לספורט חורף כוללת גם איבוד של ציוד או גניבה שלו, השכרה של ציוד אחר, תאונה שדורשת טיפול, ביטול או עיכוב הטיול עקב מזג אוויר. מבחינת ענפי ספורט כוללת הפוליסה בתוכה סקי, סנובורדינג, החלקה על הקרח, קרוס קאנטרי, גלישת מצוקים, טיפוס הרים, מכוניות מרוץ וכו´. ולכן לפני נסיעה עושים ביטוח נסיעות לחו"ל.


אודות מחבר המאמר

איש תוכן וקופירייטר כותב תכנים לאתרי ביטוח רכב, לימודים, עורכי דין

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.