אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרגולות חשמליות: העתיד כבר כאן

האם אתם מעוניינים לשכור או לרכוש בית? במידה וכן, אתם בוודאי מחפשים בית שמציע גינה (או לפחות מרפסת). אינכם היחידים שרוצים בכך - הרבה אנשים נהנים לשבת בחוץ, ליהנות מהאוויר הנעים, מהשקט, להתאוורר קצת מהבית. לא תמיד מתחשק לאנשים לצאת לגינה ציבורית או לפארק ולחלוק את זמן האיכות המועט בחברת אנשים זרים. לפעמים, הרבה יותר נעים לשבת בגינה או במרפסת, בפרטיות של הבית, עם פיג'מה, שיער סתור וכוס קפה. למרבה האירוניה, גם לאחר שתמצאו בית עם גינה (לאחר חיפושים רבים ומתישים), לא בטוח שתנצלו אותה. החום הקיצי יגרש אתכם לביתכם. תתחילו להשתמש בגינה בעיקר כמחסן גרוטאות. החלום על גינה מרגיעה וקסומה ישכח ויוזנח, יעלה אבק כמו הצעצועים השבורים של הילדים שייזרקו בחצר. חשוב שתדעו, כי גינה ללא סוככים או פרגולות היא חסרת תועלת לחלוטין. מאחר ואנחנו גרים במדינה ים תיכונית, חשופים לשמש קופחת ולחום רב, פרגולות אלומיניום הן בבחינת חובה בכל גינה. מדוע דווקא פרגולות אלומיניום ולא פרגולות עץ או סוככים? התשובה פשוטה. פרגולות אלומיניום עמידות יותר בתנאי החום הרב בארצנו ומצריכות תחזוקה וניקיון מועטים ביותר. הן מחזיקות מעמד לשנים רבות ולא מתבלות במהירות, כמו עץ, בד וחומרים דומים. אין ספק כי מדובר בפרגולות מהדור החדש, שנועדו להקל על חיינו ולהפוך אותם לפשוטים יותר. נראה, כי פרגולות אלו הומצאו במיוחד לשגרת חיינו. כדאי גם לזכור, כי השתחררות מתחזוקה משמעה חסכון כלכלי. כשאתם רוכשים פרגולה מחומר עדין, שנוטה להתבלות במהירות, אתם נאלצים לשלם סכום כספי גבוה לאיש מקצוע.

אך גם פרגולות אלומיניום עשויות להיפך לחסרון, בימי החורף המעוננים. מסיבה זו, מומלץ להשקיע קצת יותר ולרכוש פרגולות חשמליות, שמציעות יתרונות רבים: פרגולות חשמליות מגיעות עם מנגנון חשמלי וחדיש. באמצעות לחיצה פשוטה על כפתור בשלט רחוק, אפשר לפתוח את הפרגולה ולהכניס אור. כך אפשר לשבת בכיף ולהתבונן בשמים הכחולים. ניתן לשלוט בכמות האור הנכנסת פנימה. בכל שלב שבו השלבים של הפרגולה זזים, ניתן לעצור אותם. ביום גשום, אפשר פשוט לסגור את הפרגולה ולשבת יבשים ומוגנים לחלוטין מהגשם הזועף. השלבים של הפרגולה נסגרים ונפתחים, בהתאם לדרישתכם. כאשר הם סגורים, הם אטומים לחלוטין ואינם מאפשרים לגשם לחדור פנימה. לאילו מקומות פרגולות חשמליות מתאימת? למגוון מקומות כמו בריכות, מעל דקים, מעל פינות ישיבה, במרפסת ועוד. כל מקום שחשוף לשמש קופחת אך מצריך גם אוורור, יתאים לפרגולות אלו.

 

נכתב בשיתוף עם סוככי תבל


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי קידום בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.