אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד להימנע מהופעה של פיגמנטציה בפנים ?

 

פיזור חלקיקי הצבע הנקראים פיגמנטים אינו תמיד אחיד ולכן לפעמים יש הצטברות באזור מסוים ואז נוצר כתם – פיגמנטציה בפנים.                                                                                                                            

פיגמנטציה בפנים – ממה זה נגרם?

פיגמנטציה בפנים איננה מסוכנת והיא בעיקר קשורה למראה האסתטי כיוון שכולנו היינו רוצים להיות בעלי עור פנים חלק ונטול כתמים. עם ההתקדמות בגיל נשים וגברים רבים סובלים מהבעיה המתבטאת בשינויי גוון בעור ומהיווצרות כתמים בעור הפנים, הידיים, המחשוף והחזה. רוב האנשים מכירים היטב את התופעה ומשקיעים סכומי כסף גדולים מדי חודש כדי לקנות תכשירים קוסמטיים ולעבור טיפולים שונים כדי למנוע את הופעתם של כתמים אלו או כדי לנסות להעלים כתמים שכבר הופיעו.

תפקידו של פיגמנט המלנין הנמצא בעור האדם נועד לשמש הגנה מפני קרינת השמש, פיגמנטציה בפנים היא הופעת אותם כתמים כהים על העור הנובעת מפיזור בלתי אחיד של חלקיקי הפיגמנטים וריכוזם באזור מסוים בעור. למרות שקרני השמש נחשבות לגורם העיקרי להופעת פיגמנטציה בפנים ישנן סיבות נוספות כמו גנטיקה, חוסר במרכיבים מסוימים בתזונה, צלקות של פצעי אקנה ועוד.

קוסמטיקאית בל אביב – ביקורים קבועים

לא כל קוסמטיקאית אליה תגיעו עושה שימוש באותם חומרי טיפוח בעת עבודתה או מספקת את אותו איכות הטיפול. חשוב לבחור בקפידה קוסמטיקאית וזאת רק לאחר קבלת המלצות וביקור בקליניקה על מנת להתרשם מהמקום, לשאול שאלות כמו באילו חומרים היא משתמשת, ניסיונה בתחום ועוד. לאחר שנבחרה הקוסמטיקאית חשוב לבקר אצלה באופן קבוע אחת לשבוע או חודש לפי הצורך, כדי לשפר ולשמור על  המראה. כמעט בכל מקום בארץ ניתן למצוא קוסמטיקאית, כך גם בעיר הגדולה תל אביב. אל קוסמטיקאית בתל אביב מגיעות בדרך כלל נשים הגרות בסביבה הקרובה אך בהחלט ניתן למצוא לקוחות שמגיעות מרחוק אל טיפולי הטיפוח החודשיים. קוסמטיקאית בתל אביב כמו בכל מקום אחר צריכה להיות טובה, מקצועית ובעלת ניסיון.

טיפולי פנים שונים

טיפולי פנים מומלצים לנשים וגם לגברים המעוניינים לשמור על העור שלהם בריא ורענן במיוחד כאשר מדובר בעורר הפנים אותו יש לטפח באמצעות ניקוי יומיומי שמחייה תאים עייפים ופגועים. ככל שאנו מתבגרים עור הפנים הופך להיות רפוי, יבש ועייף למראה ובדרך כלל קשה להחזיר את המצב לקדמותו בעזרת קרמים ומשחות פשוטות הנמכרות בחנויות רבות. טיפול פנים קליני הוא יותר מהכרח במקרים שכאלה. אחד הטיפולים הוא הזרקת בוטוקס האפשר למנוע  את ההיקבעות של הקמטים הדינמיים המופיעים בעת שאנו מפעילים את שרירי הפנים. טיפולי פנים כוללים גם טיפול של פיגמנטציה בפנים והבהרת כתמים, טיפול בחצ'קונים של גיל ההתבגרות, טיפול באקנה ועוד. טיפול פנים אצל קוסמטיקאית יכול לעזור לעור להבריא, ולגרום לו להיראות חלק ונעים יותר. 


אודות מחבר המאמר

יפית אלימלך - כי מגיע לך את הטוב ביותר !

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.