אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורסים במחשבים

אם אתם מחפשים קריירה מבטיחה ומשתלמת, עם אופק רחב, ואם יש לכם משיכה אל עולם המחשבים, שווה לכם לשקול לקחת קורס טכנאי מחשבים ורשתות.

 

כיום, כמעט כל חברה ועסק מסתמכים על מחשבים אישיים הנמצאים ברשת על מנת לתפקד וללא המחשבים הללו הם חסרי אונים למעשה. לפיכך, החברות הללו זקוקות לשירותים של תמיכה ואחזקה לרשתות שלהם.

 

המידע שנמצא במחשבים חיוני לפעולת העסק וכל תקלה עשויה לגרום לו לנזק רב. לפיכך חברות גדולות מחזיקות באופן פרטי כשכירים טכנאי מחשבים ורשתות ואחרות מעסיקות פרילנסרים שמסייעים להם בתחום. חברות גדולות רבות מסתייעות גם במיקור חוץ ושוכרות שירותים של טכנאי רשתות ומחשבים מחברות כוח אדם מתחום המחשבים שמספקות להם מומחים לנושא.

 

בארץ ניתן לקחת קורס טכנאי מחשבים ורשתות במבחר רב של מכללות ברחבי הארץ. המכללות הללו מעניקות תעודה בסיום הלימודים אשר מעידה על הידע אותו רכשו הסטודנטים ועל כך שעברו את מבחני הגמר. התעודה הזו מאפשרת לבוגרי הקורסים להתחיל להשתלב בחברות השונות בתפקידים זוטרים בהתחלה ולאחר שרכשו ניסיון וידע להתקדם לתפקידים בכירים בתחום.

 

קורס טכנאי מחשבים נמשך בד"כ כ-200 שעות לימוד אקדמאיות. תנאי הקבלה ברוב המכללות הם קלים ומבוססים על ראיון אישי וכן ידע ראשוני בעבודה מול מחשב ובעולם האינטרנט. הקורסים מתאימים הן לחיילים משוחררים אשר יכולים לקבל עליהם הכרה כהשתלמות מקצועית, הן לבעלי מקצועות בתחום המחשוב שמעוניינים להרחיב את הידע שלהם וכהסבה מקצועית לאקדמאים ובוגרי אוניברסיטאות שרוצים אפיק לקריירה מעשית, והן לאנשים שיש להם אוריינטציה טכנית כלשהי ומעוניינים להתחיל להשתלב בעולם ההיי טק.

 

שימו לב, כשאתם נרשמים למכללה שהיא מעניקה לכם הסמכת MCTS שהיא הגבוהה ביותר בתחום ומי שמחזיק בה יש לו ביקוש רב בקרב מחפשי העבודה בתחום. כמו כן כדאי לשים לב אם הלימודים נתמכים  על ידי מיקרוסופט אשר מעניקה את התעודות בשיתוף בחלק מהמכללות.

 

הקורסים כוללים בדרך כלל לימוד של מושגי יסוד, התקנת חומרה ותוכנה במערכת, טיפול ותיקון בעיות שונות בחומרת המחשב ובעיות נפוצות, טיפול בבעיות במערכות ההפעלה הנפוצות של מיקרוסופט, לימוד ניהול רשתות טיפול ברשתות אלחוטיות, ניהול משאבי מערכת ועוד. 


אודות מחבר המאמר

סנונית שירותי שיווק ברשתות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.