אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סדנאות לנשים - אירוע חבל"ז

כיצד תבחרי סדנה מוצלחת לחברות שלך

החלטת מה כל אחת צריכה להביא. קנית יין לבן  ועכשיו את צריכה להחליט איזה סדנה את צריכה להזמין ? הנה כמה עצות שיכולות לעזור. ראשית תתחברי לחברות שלך ותנסי לחשוב איזה סדנאות לנשים מדברות עליהן. הדבר השני הוא לבדוק איזה פעילות הוזמנה בעבר והייתה מוצלחת. קבעי איתן מה הסכום שהן מוכנות לשלם עבור הפעילות. כשאת מתקשרת למפעיל/ה תני כמה שיותר פרטים על החברות ועל הציפיות. תרגישי אם נוצרת כימיה במהלך השיחה. בקשי לקבל המלצות טלפוניות ואל תהססי להתקשר.

 

הישרדות VIP

מי שראתה את הפרק בו ענת ואנה מתלבטות את מי להדיח הבינה מה משמעות של כוח נשי. בשיחה שהתנהלה לפני ההדחה ענת הדגישה את החשיבות של כוח זה שבה נשים בסדרה לא צריכות להישען על גברים. אנה הסכימה איתה אך הוסיפה שאצלה בבית היו מטלות של הגבר ומטלות של האישה, איתי שגב בכלל לא התחבר לחלוקה המגדרית של אנה. לא משנה באיזה צד אתן בוחרות מה שבטוח שאת איתי תורגמן הם לימדו לקח חשוב מי פה בעל בית (וזאת למרות שאנה בת זוג שלו היום).

 

איזה סטנד אפ יצחיק את החברות שלך ?

עוד דרך לבחרות סדנאות לנשים היא לחשוב על סדרות בטלביזיה שהחברות שלך אוהבות. מאדיר מילר ורמזור ועד עדי אשכנזי "מה זה השטויות האלה". גם ההומור משתנה מאומן/ית.

 

האם גברים צוחקים יותר מנשים

היצ'אנס כריסטופר טוען בספרו "מדוע נשים אינן מצחיקות" כי גברים חייבים להיות יותר מצחיקים מנשים כיוון שזאת היכולות של הגברים למשוך נשים אחרות, בעוד שנשים נולדו עם נתונים מושכים לא פחות. ג'וסף פולימיני טוען כי למי שיש הומור יכול להפגין עליונות חברתית. אגב מחקרים לא הוכיחו את התזה כי גברים יותר מצחקים מנשים אולם נמצא כי נשים שמבינות בדיחה טובה נהנות ממנה יותר כך שהאזור במוח כמו "גרעין הקומבנס"  פעיל אצלן יותר לאחר הבדיחה.

 

סדנאות סקסולוגיה ואלכוהול

אין ספק כי אחת מהסדנאות הנועזות ביותר הן סדנאות שבהן תלמדו מספר דברים חדשים על עולם המיניות מפי סקסולוגית. דרך נוספת לגרום לחברות שלכן להיפתח זה דרך סדנאות אלכוהול שבה הן ילמדו את רזי השתייה הנכונה.

 

סדנאות מיסטיקה

נהוג לחשוב כי סדנאות למיסטיקה מתאימות בעיקר למעמדות היותר נמוכים בחברה אולם זה דבר מאוד לא מדויק. אם החברות שלך בתקופות התלבטות סדנאות כמו קריאה בכף יד, אסטרולוגיה, קריאה דרך תאריך לידה ועוד יכולת להוות אופציה טובה.

 

סדנאות תדמית לנשים

ישנם סדנאות בתחום שפת גוף, תדמית שמאוד יכולות לעזור בבחירת הלבוש וההתנהלות היום יומית. זה גם הדרך לעזור לחברה שלך אם היא התגרשה או נפרדה מבן הזוג זאת הזדמנות מעולה להזמין סדנת שפת גוף בדגש על קריאת שפת הגוף של הגבר. לקבל פירוט לחצי על המילה סדנאות לנשים


אודות מחבר המאמר

יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. למציאת פתרון מעולה לפעילות התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868.  

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.