אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיום כולנו נהנים עם משחקים ברשת

אם פעם היה ספק - היום כל האנשים כבר רואים שמשחקי דפדפן הם כאן והם מתכננים להיות בסביבתנו להרבה זמן. ממשהו שהתחיל כבילוי פשוט לשעות הפנאי, משחקי דפדפן הפכו לתעשייה מובילה שמגלגלת הרבה כסף מדי שנה - הן מהיבט יצירת משחקי הפלאש, מתן החסות עבורם, פרסומם ועד לשימוש בהם.

מיהם השחקנים שתעשיית משחקי הדפדפן מדברת אליהם? במחקר זה נשאף לברר מהו השחקן הממוצע ולראות מה הן דרישותיו השונות ואיך התעשיה הזאת מספקת לו מענה.

לשחק בגיל הרך

קל להניח שרוב משחקי הדפדפן יכוונו לגיל הצעיר ביותר. באופן טבעי, קיימים מאות משחקי דפדפן שמדברים לילדים צעירים. משחקים אלו יטו להיות ברוב המקרים ידידותיים יותר, צבעוניים יותר ומזמינים יותר - והמשחקים האלה שואפים להעניק לילד שמשחק ערך מוסף בדמות פיתוח כישורי חשיבה או מוטוריקה עדינה שחשובים לגילאים האלו. משחקים אלו במקרים רבים יהיו פשוטים ולא מאתגרים במיוחד כי המטרה שלהם היא לבדר ולשרוף זמן ולא דווקא לספק אתגר ממשי. משחקי הדפדפן הקשים באמת ממתינים לבוגרים יותר...

בני נוער - הקהל המוביל

רוב השחקנים, לפי בדיקות שיצאו לאור, הם צעירים ומתבגרים. בגיל הזה ילדים אוהבים לשחק כדי להוכיח לחבריהם שהם טובים יותר במשחק ושהשיגו תוצאה גבוהה יותר. משחקים לגילאים האלו יהיו ברוב המקרים עתירי אפקטים גרפיים וסאונד מרשים תוך כדי נסיון להרשים את השחקן. גם בנות, אגב, בגילים האלה מגלות את עולם המשחקים - חלקן נהנות ממשחקי אקשן כמו בנים, וחלקן מעדיפות משחקי חשיבה או פאזלים, אבל בכל מקרה הדגש מונח על הניקוד.

גם אנשים מבוגרים משתעשעשים במשחקים!

בשנים האחרונות גילינו שגם בוגרים אוהבים לשחק במחשב! בין אם זה בזמן העבודה או בבית, גם אנשים שעברו את גיל ההתבגרות נהנים ממשחק במשחקים מסוג כזה או אחר. מסתבר שיש שוק שלם של משחקים למבוגרים דווקא. מדובר במשחקים שיש להם תכנים בוגרים יותר, תסריטים מסובכים, עלויות הפקה גבוהות וכולי. משחקי דפדפן כאלה מספקים לרוב חוויה של סרט כמעט.

יחד עם זאת, גם משחקי רשת פשוטים יחסית עדיין רלוונטיים למבוגרים - זכינו לראות בשלב זה בוגרים מנסים לפגוע במטרה ספציפית עם ציפור ומשתפים את הדירוג שהשיגו ברשת החברתית...

לא רלוונטי בני כמה אתם - משחקי הדפדפן נגישים לכולם, לכם נשאר רק לטעון את המשחק ולהפיק הנאה מהמבחר הרב ולהעשיר את זמנכם! ספרו לנו אחרי זה מה הניקוד שאליו הגעתם...


אודות מחבר המאמר

לכותב ניסיון עשיר עם משחקי פלאש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.