אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חושבים לאמץ כלב? במה זה כרוך

אימוץ כלב הוא כיף גדול אך כרוך בכך לא מעט אחריות. לאילו מימכם שזו הפעם הראשונה שאתם מאמצים כלב חדש לתא המשפחתי, הנה כמה דברים שחשוב לזכור לפני שעושים את הצעד...

1. תשומת לב ואהבה – על מנת ליהנות מכלב ידידותי ונוח עם הסביבה חשוב מאוד להעניק לו תשומת לב ואהבה. כלבים הם חיות מדהימות אשר יעניקו לכם אהבה ללא תנאי אם הם ירגישו זאת מימכם...

2. תחזוקה בריאותית – יש להתייחס אל הכלב המשפחתי כאל בין ביית ולשמר את בריאותו בצורה הטובה ביותר שניתן. להעניק לו תחזוקה נדרשת בזמן, לדאוג לתזונה נכונה וכדו'

3. פעילות גופנית – גם במקרה הזה כלבים הם ממש כמו בני אדם. על מנת לשמור על אורך חיים בריא ולאורך זמן חשוב לתת לכלב שלכם זמן מוגדר על בסיס יומי בו תיקחו אותו להזיז קצת את הגוף. מומלץ אפילו לרוץ מעט...אין זה מחייב שפעילות זו תיקח זמן רב מיומכם, מספר דקות (אפילו 5-10) ביום אך באופן סדרתי בהחלט ישפרו את איכות החיים של הכלב שלך! חוץ מזה, אף פעם לא מזיק גם לך קצת פעילות גופנית.

4. שירותי וטרינריה – יש לכם כלב? אתם צריכים וטרינר! גם הכלב שלך צריך רופא, במקרה זה זהו תפקידו של הוטרינר. אם בחרתם להביא גור כלבים, בשנה הראשונה תראו כמה וכמה פעם את הוטרינר שלכם. חשוב לחפש היטב וטרינר טוב מהתחלה על מנת שיהיה לכם נוח להתנהל מולו באופן שוטף בתקופה ההתחלתית....לי יש וטרינר בבאר שבע, בשנה הראשונה פגשתי אותו לפחות 10 פעמים!

*טיפ בנוגע לאיך בוחרים וטרינר, חפשו מקום אשר יוכל לתת לכם מגוון שירותים כך שתיהנו ממגוון פתרונות.

5. יש גם הוצאות.חשוב לקחת בחשבון כי לגדל כלב (או כל חיית מחמד אחרת) עולה לכם כסף כל חודש. בין ההוצאות יש הוצאות של אוכל, חיסונים, מחלות או פציעות, ציוד נלווה (כמו כערות אוכל, מיטה, רצועה לצוואר), חומר הדברה ועוד...

אך מנגד לכל ההשלכות הכרוכות בגידול כלב, זהו אושר גדול! כלב זהו מתנה אמיתית למי שיודע להעריך אותה נכון. הוא אכן יכול להיות החבר הכי טוב של האדם אם מדובר באדם הנכון... כלב יהיה המראה שלך!

ככל שתעניק לו יותר אהבה, הוא יעניק לך אהבה אמיתית בלי שום תנאים. בכל פעם שתחזור הביתה הוא פשוט יהיה שמח מעצם הגיעך... אנו מאמינה ואפילו דוגלת בלאמץ כלבים למשפחה... צריך רק לבחור כלב מזן מתאים לאופי המשפחה שמאמצת אותו. בנוסף, זהו כיף גדול עבור ילדים.

טיפים נוספים בנושא חיות מחמד >>


אודות מחבר המאמר

רוצה לדעת עוד על חיית המחמד שלך? נשמח להעניק לך מידע נוסף וטיפים שיעזרו לך לגדל את חיית המחמד החדשה שלך. טיפים איכותיים מוטרינר בבאר שבע ואתם מוזמנים לאתר שלי לקבל מידע איכותי בחינם. 

תוכלו לדעת יותר בנושאים כיצד לבחור גור, טיפים לטיפול, מה זה אומר וטרינר חירום ועוד...

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.