אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המשרדים הגדולים עכשיו לגיוס לקוחות קטנים

המוח שלנו חושב קדימה, במסגרות של עצמנו, ואם קושי להסתכל קצת מעבר.

במהלך עבודתי השוטפת עם עסקים קטנים, בינוניים וגדולים גם יחד אני נתקל בבעיה של נותני השירותים לבתי העסק כגון: עורכי דין, רואה חשבון, הנהלת חשבונית חיצונית, וסוכן ביטוח.

בדרך כלל התשובות שאני נתקל בהם כאשר אני שואל לבעלי התפקידים החיצוניים בתחומים שהזכרתי אומרים לי, זה חבר שלי, אני עובד איתו שנים, הוא גם לקוח שלי, אני עושה איתו מילואים וכ"ד. בדרך כלל אף פעם לא קיבלתי תשובה "אני מרוצה מהשירות שלו כי השירות הוא טוב, חדשני, ייחודי" או כול הערה מקצועית ששווה התיחסות רצינית.

מצד שני כמעט ברוב העסקים הקטנים, הבינוניים אני נתקל בנותני השירותים שהזכרתי ובעיקר אצל רואי החשבון או המשרדים להנהלת החשבונות, כאשר הלקוח שבוי בידיהם, דוחות לא מוגשים בזמן, בלאגן בתחום הנהלת החשבונות, חוסר מתן פתרונות חשבונאים או התקדמות בהעברת חוקים חדשים, פגישות שמקיימים רואי החשבון עם הלקוחות שלהם פעם בשנה או אולי פעמיים בשנה לצורך הגשת מאזן...וזהו!!!

כ-יועץ עסקי תמיד רציתי שהלקוחות שלי יהיו חלק ממשרד גדול של רואי חשבון והנהלת חשבונות בדיוק כמו החברות הגדולות, המחויבות להגיש מאזנים רבעוניים, כאשר רמת השירות של משרד רואי החשבון יוכל לתת הרבה יותר ממה שנותנים היום משרדי הנהלת החשבונות ורואי החשבון.

העולם העסקי כול כך התקדם והאפשרויות כול כך רבות, ומאחר ולבעל העסק או החברה אין את הזמן לבדוק את החוקים החדשים, ההטבות, האפשרויות, המימון, הניהול של העסק יוכל משרד גדול על כול מחלקותיו ללוות את העסק.

כ-יועץ עסקי הופתעתי עד מאד כי ברשימת חמשת המשרדים הגדולים בישראל המעסיקים למעלה מ-1000 עובדים, יש רצון ומוטיבציה לקלוט גם לקוחות קטנים עם פעילות עסקית קטנה במחירים סבירים לחלוטין וברמת שירות שאין שנייה לה.

הופתעתי ושמחתי, שמחתי שיש מענה ופתרון לכול כך הרבה עסקים הסובלים מבלי לדעת בכלל שהם סובלים ויש להם את האפשרויות להתנהל עם משרדים גדולים, מנוסים, וטובים.

יותר מזה כ-יועץ עסקי אני רואה את האפשרות כי משרדים גדולים שכאלה עם אלפי לקוחות יוכלו לקדם לקוחות קטנים בחיבור עם בעלי עסקים או חברות אחרות קטנות כגדולות המתנהלות תחת אותו ביית של משרד גדול.

יותר מזה, גם לאחר שהעברתי לקוחות למשרדים גדולים וראיתי את רמת השירות, ויכולות המשרד זה דרבן אותי יותר להעביר לקוחות ממשרדים קטנים למשרד אחד גדול עם כול השירותים.

אנו נמצאים בתקופה אחרת, אנו חייבים כבעלי עסקים להיות מעודכנים וניזונים מחדשנות, לצערי הרב חדשנות כזאת יכולה לבוא רק מקבוצה עסקית גדולה ולא מרואה חשבון קטן.


אודות מחבר המאמר

דורון עמית,יועץ עסקי,ייעוץ עסקי, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, יועצים עסקיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.